Skocz do zawartości

Zdjęcie

trening na pośladki

- - - - - trening posladki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
arturoOo

arturoOo

    Nowy na pokładzie

  • Bez aktywacji
  • Pip
  • 29 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    na forum w dziale trening sa tylko pytania/odpowiedzi na temat cwiczen na klate bicpesy itd a nigdzie niema treningu uwzgledniajacego posladki;/ potrzebuje treningu budujacego/kształtującego posladki (NIE odchudzajacego fat czy tam cellulit)
    moze ktos mi pomoc? najlepiej gdyby to byly cwiczenia ktore mozna wykonac w domu;]
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • ActivLab TCM - 300 kaps.ActivLab TCM - 300 kaps. 47.66 zł 41.74 zł
  • FA LipoBurn 120 tabl. [lepsze niż lipo 6]FA LipoBurn 120 tabl. [lepsze niż lipo 6] 89.00 zł 58.00 zł
  • MHP Activite Sport - 120 kapsMHP Activite Sport - 120 kaps 100.00 zł 89.00 zł
  • OstroVit Extra Pure T.C.M - 300gOstroVit Extra Pure T.C.M - 300g 22.99 zł 19.99 zł
  • Brutal Nutrition BLOX - 360gBrutal Nutrition BLOX - 360g 149.00 zł 105.00 zł
  • ActivLab TCM 120 kaps.ActivLab TCM 120 kaps. 25.00 zł 23.00 zł
  • ActivLab BCAA 1000 XXL Tabs - 240 kaps.ActivLab BCAA 1000 XXL Tabs - 240 kaps. 75.00 zł 60.99 zł
  • FA Whey Protein 908 g - foliaFA Whey Protein 908 g - folia 76.00 zł 69.00 zł
  • Real Pharm Creatine - 500gReal Pharm Creatine - 500g 89.00 zł 59.00 zł
  • KFD Premium BCAA Instant+  - 350 gKFD Premium BCAA Instant+ - 350 g 59.00 zł 45.99 zł
  • Muscletech CreaCore 293g [kreatyna HCL]Muscletech CreaCore 293g [kreatyna HCL] 109.00 zł 98.99 zł
  • FA Xtreme 3R - 500gFA Xtreme 3R - 500g 99.00 zł 99.00 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Gość_mati_19_*

    Gość_mati_19_*
    • Goście
    Jest duzo cwiczen na posladki, sprobuj tych:
    -wypychanie nogi z pozycji klęczącej
    -unoszenie nogi i ręki
    -martwy ciąg na ugiętych nogach
    -wykroki
    -przysiad z kopnięciem w bok
    -unoszeni nogi z przodu
    -wypad z podniesieniem tylnej nogi
    -boczne unoszenie nogi

    Tu masz podstawowe cwiczenia, nie wiem czy mas zjakies obciazenia, czy nie bo dobra sprawa sa przysiady wykroczne, MC na ugietych nogach i poglebiany przysiad.... ;)

    Edytowany przez mati_19, 16 sierpień 2007 - 09:38 .

    • 0

    #3
    arturoOo

    arturoOo

      Nowy na pokładzie

    • Bez aktywacji
    • Pip
    • 29 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    a jakis ulozony plan? ile serii, jakie przerwy itp? szukalem czegos gotowego jak abs na brzuch np
    • 0

    #4
    Gość_mati_19_*

    Gość_mati_19_*
    • Goście
    Tu popatrz
    http://kulturystyka.com.pl/a/20425
    pzdr ;)
    • 0

    #5
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Spec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 14926 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    Co do bocznego unoszenia nogi , noga ma byc zgieta w kolanie , zwiekszasz prace posladka a zmniejszasz odwodzicieli. To samo z wymachami w tyl, noga zgieta w kolanie. Pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko