Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rotacja zewnętrzna ramion

- - - - - trening barkow rotacja zewnetrzna ramion

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Eva KFD

Eva KFD

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 424 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miasto:Lublin
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: podgrzebieniowy, obły mniejszy
Mięśnie pomocnicze: naramienny akton tylny, nadgrzebieniowy
Stabilizatory: naramienny akton boczny, czworoboczny część górna, dźwigacz łopatki, dwugłowy ramienia, ramienny.

Dodany obrazek

Wykonanie: Stojąc złap sztangielki nachwytem zamkniętym. Weź wdech i odprowadź ramiona na wysokość barków, mając przy tym ugięte łokcie. Robiąc wydech i nie zmieniając uniesienia ramion, rotuj nimi na zewnątrz tak, żeby poruszały się przodem do góry. Następnie dalej nie ruszając ramionami opuść sztangielki do pozycji wyjściowej poprzez rotację wewnętrzną, jednocześnie biorąc wdech.

Uwagi: Jest to ćwiczenie szczególnie polecane na rotatory zewnętrzne barku, które chroni również przed ich kontuzjami. Podczas wykonywania ćwiczenia nie powinno używać się zbyt dużych obciążeń i trzeba starać się nie kołysać ciałem. Łokcie należy zgiąć pod kątem 90 stopni.

Ćwiczenie to można wykonywać na wiele sposobów m.in. z wyciągiem dolnym lub leżąc czy siedząc z hantlami na ławce.



Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Edytowany przez Yaro, 27 marzec 2009 - 21:37 .

  • 3

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników


Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
 Zamknij okienko