Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z zastrzykiem - aspiracja

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
elpolacordc

elpolacordc

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 733 postów

Witam ponownie. :-)  Jak w temacie mam problem z aspiracja i chcialbym sie dowiedziec co robie zle. Na poczatku chcialbym dodac ze uzywam igiel do nabierania 0,9x40 do wbijania 0,7x30 i bije w dupsko. Dzisiaj robiac zastrzyk (byl to moj drugi) wbilem igle (cala, do konca) i pociaglem tloczek lekko w gore w strzykawce napierw pojawila sie babelka powietrza a za nia troche krwi. Co zrobilem zle ze wbilo sie tam powietrze? Moze za krotka igla? Po wyjeciu igly polecialo sporo krwi gdzie po pierwszym strzale nie polcialo prawie nic.


  • 0

#2
varena

varena

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 526 postów

Trafiłeś na jakieś naczynko. Zmieniasz miejsce. Powtarzasz aspiracje. Jeżeli jest Okej tłoczysz towar.


  • 1

#3
Jake84

Jake84

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1957 postów

dokładnie j/w, jeśli widzisz krew wyciągnij igłę do połowy zmień kąt i wbij do końca, powtarzasz asp. i wbijasz jak jest ok, jeżeli widzisz pęcherzyki powietrza to jest ok, upewnij się że igła na strzykawce jest wciśnięta mocno. warto zmienić też igły na 0,7/40 jeśli walisz w dupsko.


  • 1

#4
elpolacordc

elpolacordc

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 733 postów

tzn ze podczas aspiracji jak wciagnie sie babel powietrza to jest ok? nic sie nie stanie jak go wbije? Jake zastosuje sie do twojej rady i zmnienie  igle na dluzsza. sry ze tyle pytam ale nie chcialbym sie przekrecic przez glupi zastrzyk


  • 0

#5
Mefedron100

Mefedron100

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 243 postów

A to było powietrze czy próżnia? Skąd miałbyś powietrze w mięsie?


  • 0

#6
elpolacordc

elpolacordc

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 733 postów

raczej powietrze tzn babel bo po wciaganieciu od razu uciekl do gory(w strone tloczka). Proznia tzn ze po puszczeniu tloczka powinien sam sie cofnac?? Moze za slabo docislem igle?


  • 0

#7
Jake84

Jake84

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1957 postów

może słabo dociśnięta igła, a może po prostu nie usunąłeś całego powietrza z igły przed strzałem i przy aspiracji się cofnęło, po paru razach nabierzesz wprawy.


  • 1

#8
Mefedron100

Mefedron100

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 243 postów

może słabo dociśnięta igła, a może po prostu nie usunąłeś całego powietrza z igły przed strzałem i przy aspiracji się cofnęło, po paru razach nabierzesz wprawy.

Nom, pewnie tak. :) Jak będziesz teraz bił, usuń całe powietrze z igły poprzez usunięcie ze strzykawy tego co widac, i delikatne wtrzyknięcie sokiem w powietrze, tzn bez marnowania, tylko tak zeby wyleciało troche soku. Wtedy masz pewnosc ze wszystko jest jak nalezy. I igła 30 do dupy jest za krótka, do barków sie nadaje, ale do dupy nie bardzo. Wal 40. 


  • 0

#9
bluszczyk

bluszczyk

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 222 postów

Co wy nigdy iniekcji nie robiliście? Bąbel powietrza ma tam być po odciągnięciu ale nie z krwią. Jak jest krew to tak jw, w inne miejsce wbijasz. A co do powietrza to nie rób tak jak Ci piszą wyżej, żeby soku kropelkę wylać z igły bo szkoda soku. Wystarczy pod sam "korek" strzykawki, bąbelek i tak nie wejdzie bo zostanie w igle. 


  • 0

#10
Electrohunter

Electrohunter

    Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18014 postów

Jeśli igła siedzi w mięśniu i aspirujesz to co ma się pojawić w strzykawce? Mięsień? %) Nie. Pojawia się taka mała próżnia i tak ma być. Aspiracja jest nieudana wtedy kiedy tłok strzykawki zamiast "sprężynować" nie wraca na swoje miejsce a tym bardziej jeśli pojawia się krew w strzykawce.


  • 0

#11
Mefedron100

Mefedron100

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 243 postów

Co wy nigdy iniekcji nie robiliście? Bąbel powietrza ma tam być po odciągnięciu ale nie z krwią. Jak jest krew to tak jw, w inne miejsce wbijasz. A co do powietrza to nie rób tak jak Ci piszą wyżej, żeby soku kropelkę wylać z igły bo szkoda soku. Wystarczy pod sam "korek" strzykawki, bąbelek i tak nie wejdzie bo zostanie w igle. 

Wyjdź i nie doradzaj więcej.  %)


  • -1

#12
bluszczyk

bluszczyk

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 222 postów

Czego nie zrozumiałeś? 


  • -1

#13
piecsetwlapie

piecsetwlapie

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 215 postów

Bluszczyk co ty piszesz chlopie !!! Nie doradzaj takich rzeczy..... Szkoda soku ? ZAWSZE wypuszczasz całe powietrze przed wtłoczeniem czegokolwiek nie tylko towaru.

Do autora tak jak ci niektorzy napisali : pozdbadz sie zbednego powietrza upusc kilka "kropli" towaru nie zbiedniejesz i nie odczujesz..... dodatkowo pstryknij pare razy w strzykawe jezeli sa malenkie bable ktorych sie nie pozbedziesz poprzez wypuszczanie, potem wbijasz i albo strzykawka od razu ci zeskoczy po aspiracji na swoje miejsce wtedy na pewno jest ok - jezeli nie odstakuje to zaciagaj jak nie ma krwi to tez ok i tloczysz. Nawet jak pare babli wpuscisz to nic sie nie stanie troche tlenu w miecho pojdzie . Pamietaj aspiracja najwazniejsza jak nie ma krwi przy "zassysaniu" jest gitara ;)


Edytowany przez piecsetwlapie, 01 styczeń 2014 - 02:57 .

  • 0

#14
hum4ncry

hum4ncry

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1398 postów
Ja nie wpuszczam całego powietrza bo w żyłę nie wbijasz wiec nic złego sie nie stanie. Nie panikujcie tak.

n4@tapatalk
  • 1

#15
Mefedron100

Mefedron100

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 243 postów

Ja nie wpuszczam całego powietrza bo w żyłę nie wbijasz wiec nic złego sie nie stanie. Nie panikujcie tak.

n4@tapatalk

Ale po co robic cos nieprawidłowo jak można zrobic to porządnie?


  • 0

#16
bluszczyk

bluszczyk

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 222 postów

Po to żeby nie marnować soku, a w strzykawce i co gorsza w plastikowej jej części mieści się go całkiem sporo, a jak jeszcze wypuszczasz parę kropelek to już w ogóle. Ja nawet jak nie wypuszczam tego powietrza to trochę soku zostaje w tej strzykawce, nie ma szans wbić powietrza. Ale rób sobie jak chcesz, nie mój sok.


  • 0

#17
komunistycznysmiech

komunistycznysmiech

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 233 postów

jedna dziesiata mililitra soku ponad wszystko %) fak de rules, co ty bezdomny jestes czy z zasilku zyjesz ze ci to taka roznice robi


  • 0

#18
Mefedron100

Mefedron100

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 243 postów

jedna dziesiata mililitra soku ponad wszystko %) fak de rules, co ty bezdomny jestes czy z zasilku zyjesz ze ci to taka roznice robi

Dla mnie to mogą sobie nawet sok z parówek wstrzykiwac  %) Ale, aż mnie ciarki przechodzą, jak ktoś doradza komuś zeby nie wypuszczac powietrza ze strzykawki, że to normalne. Co gorsza, że takie osoby wypowiadają się również na inne tematy, w których pewnie mają podobne pojęcie.


  • 0

#19
komunistycznysmiech

komunistycznysmiech

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 233 postów
tj to jest tak ze "nic sie nie stanie jesli sie raz na sto wstrzyknie mala lezke mieszanki azotu i tlenu" aczkolwiek po co robic to nagminnie, nic sie nie stanie jak przyp glowa w szafke ale nie polecam robic tego codziennie
  • 0

#20
Meff

Meff

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13303 postów

Jeśli igła siedzi w mięśniu i aspirujesz to co ma się pojawić w strzykawce? Mięsień? %) Nie. Pojawia się taka mała próżnia i tak ma być. Aspiracja jest nieudana wtedy kiedy tłok strzykawki zamiast "sprężynować" nie wraca na swoje miejsce a tym bardziej jeśli pojawia się krew w strzykawce.

Czasami przy źle spasowanym tłoczku może się pojawić powietrze %) A metoda o której pisze bluszczyk z bąbelkiem powietrza jest spoko ale dla ludzi którzy robią to po raz enty i trzeba pamiętać żeby tłok był wtedy skierowany do góry i nie wtłaczać też do samego końca, tylko do momentu kiedy cały sok schowa sie w igle.


  • 1





Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA