Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mleko na masę + jedzenie surowych jajek

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Markuene

Markuene

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1218 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dokąd?
    • Staż [mies.]: xd
    Witam chcialbym sie zapytac was(wiem jak bym poszukal to bym znalazl ale troszke mi sie nie chce) czy mleko pite w duzych ilosciach jest dobre na mase lubie mleko pije z 2 Litry dziennie ? I chcialbym sie jeszcze zapytac co z jajkami bo nie moge zjesc ich normalnie poprostu mam takie cos ze moglbym je tylko wlac do szklanki i wypic szybko i czyms przepic czy wtedy tez bede mogl tak robic na sniadanie np 3 jajka do szklanki wypijam i po sprawie bo gotowane lub inaczej robione maja dla mnie specyficznie zly zapach ;/ prosze o odp z GORY DZIEKI :)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    mojsamochod

    mojsamochod

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 247 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Podkarpacie
    • Staż [mies.]: 36
    Mleko nie jest najlepsze (laktoza), co do jajek to możesz je spożyć w ten sposób aczkolwiek ja wolałbym ugotować mam manie bakterii hehe
    • 0

    #3
    Markuene

    Markuene

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1218 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dokąd?
    • Staż [mies.]: xd
    hehe oby nie przypomnialo mi sie to co napisales z ta bakteria jak bede pil ... ja tez mam cos takiego i nawet gozej czystosc musi byc jak mam wlosa w talezu albo cos nie zjem nic ;/ ;d
    • 0

    #4
    Robso_n

    Robso_n

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 48 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ciechanów
    Dla bezpieczeństwa wyparzaj jaja zanim spożyjesz je na surowo. Zawsze to jakieś zabezpieczenie np przed salmonellą.
    • 0

    #5
    Markuene

    Markuene

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1218 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dokąd?
    • Staż [mies.]: xd
    nie no smarzone moze bym jeszcze zjadl ale slyszalem ze juz nie ma tyle wartosci bialek itp ;d
    • 0

    #6
    ~Majkel

    ~Majkel

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1724 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stąd
    • Staż [mies.]: >> +
    Bzdura! Jajka pod każda postacią są dobre tyle, że przy smażeniu nie dawać już oleju bo same w sobie mają dużo tłuszczu. Mleko jak na masie możesz dać szklankę (250ml laktozo w takiej proporcji nawet mu nie zaszkodzi) A co do surowych jajek odradzam bo to się może skończyć albo salmonellą albo innym gównem ... zresztą było to już poruszane...
    • 0

    #7
    mojsamochod

    mojsamochod

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 247 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Podkarpacie
    • Staż [mies.]: 36
    A może by tak smażyć ale dodawać jakieś przyprawy, papryka, pieprz, może jakieś zapachowe?
    • 0

    #8
    ~Majkel

    ~Majkel

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1724 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stąd
    • Staż [mies.]: >> +

    A może by tak smażyć ale dodawać jakieś przyprawy, papryka, pieprz, może jakieś zapachowe?



    Jak najbardziej można tylko jak mówię trzeba uważać z tłuszczami bo jaja dużo tłuszczy w sobie mają najlepiej smażyć na pamie (choć wg mnie to zbędny wydatek bo za tą kase lepiej kupić teflona i mieć z głowy tłuszcz przy smażeniu na długi czas) Co do przypraw. Jest obszerny art na ten temat same + dodam że ostre przyprawy sa dobre na redukcję...

    PS. o jajecznicy też ostatnio było... same + %-)
    • 0

    #9
    Markuene

    Markuene

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1218 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dokąd?
    • Staż [mies.]: xd
    aha to bede staral sie jesc smarzone %-) i nie dawac oleju ;P
    • 0

    #10
    ~Majkel

    ~Majkel

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1724 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stąd
    • Staż [mies.]: >> +

    aha to bede staral sie jesc smarzone %-) i nie dawac oleju ;P



    tak :) ale nie lepiej na raz dać płatki owsiane i te 3 jaja? wyjdzie Ci taki placek (placek KFD - jest dokładny tutaj na forum przepis) Jest smaczny, mało roboty i same + :)
    • 0

    #11
    Markuene

    Markuene

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1218 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dokąd?
    • Staż [mies.]: xd
    to z bananami?:d wsumie jak ostatnio to zrobilem to zjadlem masz racje bede to jadl :) ale mi jest ciezko taki placek zjesc pozniej nic nie moge pochlonac jestem pelny po nim ;d
    • 0

    #12
    ~Majkel

    ~Majkel

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1724 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stąd
    • Staż [mies.]: >> +
    To zmniejsz gramaturę %-)
    • 0

    #13
    Markuene

    Markuene

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1218 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dokąd?
    • Staż [mies.]: xd
    nom spoko :) tak zrobie %-)
    • 0

    #14
    Oktis91

    Oktis91

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 1 postów

    surowe jaka są bardzo dobre na mase ja tak robie i nawet dobrze mi to idzie tylko trzeba z rana i na wieczur po 2 sztuki i efekty widoczne są na pace.... pozdraswiam


    • 0




    1 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko