Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gorycz w ustach - dlaczego?

- - - - - gorycz ustach

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ela23

Ela23

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 326 postów
Hej. Od kilku dni czuje jakąś gorycz w ustach? Mam słono - kwaśny smak w ustach. Zdrowo sie odżywiam , choć ostatnio na naszym wyjeździe poszalałam z fast foodami. Ale od czego więcej może być ta gorycz?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Dymatize Elite MASS - 4,5kgDymatize Elite MASS - 4,5kg 362.00 zł 329.00 zł
  • Optimum 100% Whey Gold Protein 943gOptimum 100% Whey Gold Protein 943g 119.00 zł 106.00 zł
  • PVL Mutant Rehab - 1280gPVL Mutant Rehab - 1280g 189.00 zł 114.00 zł
  • PVL Mutant Whey 2270gPVL Mutant Whey 2270g 179.00 zł 139.00 zł
  • Universal Animal Pak - 44 saszUniversal Animal Pak - 44 sasz 169.00 zł 135.00 zł
  • Ostrovit Massit 1000gOstrovit Massit 1000g 23.00 zł 21.00 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    l.med.Renie

    l.med.Renie

      Specjalistka pomocnik :)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1157 postów
    Witam. Gorycz w ustach droga Elu może być skutkiem stosowania pewnych leków. Jeśli przyjmujesz lub przyjmowałaś choćby na grypę czy antykoncepcyjne pigułki, możesz odczuwać słono- kwaśny posmak.
    Ponadto gorycz może być spowodowana dolegliwościami żołądkowymi- zbytnie nagromadzienie kwasów żołądkowych, czy podrażnienie żołądka używkami typu alkohol, papierosy, czy kawa, jak równiez fast foody.

    Pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko