Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dexaven

- - - - - dexaven

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
silver1984

silver1984

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 57 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 7
    co wiecie o sterydzie zwanym DEXAVEN, dostalem go w przychodzni na powstrzymaniu reakcji alergicznych a petarda jest po nim niesamowita, wyczytalem ze to jeden z najsilniejszych sterydow i byc moze bede sie tym leczyl, ale nie wiem czy to ma jakies skutki uboczne, itp? dostalem 8mg w pupe :-P
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Oli17

    Oli17

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 70 postów
  • Wiek: 27
    http://www.jelfa.pl/short.php?id=555
    poczytaj sobie :]
    • 0

    #3
    silver1984

    silver1984

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 57 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 7
    ten lek niszczy cały organizm, super nie? wezme tylko to co mi lekarz zapisal i nigdy wiecej, ogolnie nie polecam tego swinstwa nikomu nawet w najgorszych przypadkach ;)
    • 0

    #4
    izzy2

    izzy2

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 119 postów
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: ??
    Lekaż przepisał ci steryd który niszczy Organizm ?? :devil:

    Edytowany przez izzy2, 07 styczeń 2006 - 03:09 .

    • 0

    #5
    ANATOM

    ANATOM

      Cieplice Family-Runners

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2529 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra-Cieplice
    • Staż [mies.]: 11 lat

    ten lek niszczy cały organizm, super nie? wezme tylko to co mi lekarz zapisal i nigdy wiecej, ogolnie nie polecam tego swinstwa nikomu nawet w najgorszych przypadkach :devil:


    nie popadaj w skrajnosci. ja dostawalem takie zastrzyki jak dostalem mocnego uczulenia i dzieki nim wyszedlem jakos z tego.
    Zdrowemu sie takich rzeczy nie przepisuje, wiec nie popadaj w skrajnosci.
    pozdr.
    • 0

    #6
    silver1984

    silver1984

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 57 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 7
    są i też dobre strony :w00t: po kilku igłach w pupe chodzę nakręcony jak zegarek. no i jaka nieśmiertelność się załącza a uczulenie schodzi w tempie światła, mam nadzieję że ta pokrzywka mi już nie wróci i będę mógł wrócić na siłownie i do dietki :) podejrzewam że w gainerach jest więcej chemii niż pożytku i to mnie mogło uczulić :/

    Edytowany przez silver1984, 07 styczeń 2006 - 19:01 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko