Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ćwiczenia na brzuch

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
hoopsasuke

hoopsasuke

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 406 postów
  • Wiek: 19
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    Witam... jakie polecacie ćwiczenia na górne, dolne i skośne mięśnie brzucha? A6W na jakie mięśnie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • 7 Nutrition - Proteon 2000g7 Nutrition - Proteon 2000g 179.00 zł 165.00 zł
  • BSN Nitrix - 180 kaps.BSN Nitrix - 180 kaps. 142.47 zł 129.00 zł
  • BPI SPORTS Blox 150g [SAA!!]BPI SPORTS Blox 150g [SAA!!] 149.00 zł 84.9 zł
  • MHP Trac NO-Extreme - 775 gMHP Trac NO-Extreme - 775 g 189.00 zł 139.00 zł
  • Scitec Creatine 100% Pure - 500gScitec Creatine 100% Pure - 500g 69.00 zł 32.00 zł
  • Optimum Diet Boost 120 kap.Optimum Diet Boost 120 kap. 119.00 zł 79.00 zł
  • Syntrax Micellar Creme 958g [KAZEINA]Syntrax Micellar Creme 958g [KAZEINA] 119.00 zł 105.00 zł
  • Syntrax Matrix 5.0 - 2270gSyntrax Matrix 5.0 - 2270g 200.00 zł 168.00 zł
  • Tested Amino 6500 - 300 kaps.Tested Amino 6500 - 300 kaps. 109.00 zł 59.00 zł
  • NVE Stacker TESTO-4HD - 120 kapsNVE Stacker TESTO-4HD - 120 kaps 189.00 zł 115.00 zł
  • Universal NOX 3 - 180 tablUniversal NOX 3 - 180 tabl 189.00 zł 137.00 zł
  • Real Pharm Tribulus 1000mg - 150 caps.Real Pharm Tribulus 1000mg - 150 caps. 69.00 zł 69.00 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    andrew1978

    andrew1978

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Spec
    • PipPipPipPipPip
    • 1703 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL
    • Staż [mies.]: xxx
    Ćwiczenie na dolne - unoszenia nóg w zwisie lub leżąc
    na skośne - spięcia ze skrętem, skręty z kijem
    na górne - spięcia

    Można zmiksować ćwiczenia np: unoszenie nóg w zwisie robiąc skręty podczas unoszeń albo np: spięcia z uniesionymi nieco nogami. Pamiętaj, że brzuch jak każda grupa mięśni powinien trochę odpocząć więc jeśli dopiero zaczynasz to ćwicz go 3-4 x tydzień
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko