Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ćwiczenia na brzuch

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
hoopsasuke

hoopsasuke

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    Witam... jakie polecacie ćwiczenia na górne, dolne i skośne mięśnie brzucha? A6W na jakie mięśnie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Universal Super Cuts 3 - 130 tablUniversal Super Cuts 3 - 130 tabl 75.00 zł 59.00 zł
  • PVL Mutant Whey 2270gPVL Mutant Whey 2270g 179.00 zł 139.00 zł
  • ActivLab Thermo Shape 2.0 - 90 kaps.ActivLab Thermo Shape 2.0 - 90 kaps. 27.00 zł 25.99 zł
  • Scitec Volumass 35 - 2950gScitec Volumass 35 - 2950g 169.00 zł 169.00 zł
  • Nutrabolics R2F Ready To Fight - 1360gNutrabolics R2F Ready To Fight - 1360g 179.00 zł 124.00 zł
  • Nutrend Reg-ge Unisport - 500 mlNutrend Reg-ge Unisport - 500 ml 33.00 zł 29.99 zł
  • PVL Mutant Mass 6800gPVL Mutant Mass 6800g 230.00 zł 208.99 zł
  • MHP Take OFF 120 kaps.MHP Take OFF 120 kaps. 99.00 zł 99.00 zł
  • Optimum CGT-10 - 600gOptimum CGT-10 - 600g 109.00 zł 69.00 zł
  • Dedicated Epic - 10g [sample]Dedicated Epic - 10g [sample] 9.00 zł 5.00 zł
  • Muscle Meds Glutamine Decanate 300gMuscle Meds Glutamine Decanate 300g 139.00 zł 69.00 zł
  • Tested CLA - 120 kaps.Tested CLA - 120 kaps. 89.00 zł 49.99 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    andrew1978

    andrew1978

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Spec
    • PipPipPipPipPip
    • 1703 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL
    • Staż [mies.]: xxx
    Ćwiczenie na dolne - unoszenia nóg w zwisie lub leżąc
    na skośne - spięcia ze skrętem, skręty z kijem
    na górne - spięcia

    Można zmiksować ćwiczenia np: unoszenie nóg w zwisie robiąc skręty podczas unoszeń albo np: spięcia z uniesionymi nieco nogami. Pamiętaj, że brzuch jak każda grupa mięśni powinien trochę odpocząć więc jeśli dopiero zaczynasz to ćwicz go 3-4 x tydzień
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko