Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zwis na drążku z zaciśniętymi dłońmi.

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Electrohunter

Electrohunter

    Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18027 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: zginacze przedramion - dłoniowy długi, zginacz łokciowy nadgarstka, zginacz promieniowy nadgarstka, zginacz powierzchowny palców, zginacz głęboki palców, zginacz długi kciuka
    Mięśnie pomocnicze: ogółem mięśnie dłoni, prostowniki przedramion - prostownik łokciowy nadgarstka, prostownik promieniowy nadgarstka, prostownik palców, prostownik długi kciuka, prostownik wskaziciela
    Stabilizatory: ---


    Dodany obrazek

    Wykonanie:
    Chwyć drążek oburącz szerokim nachwytem i wykonaj swobodny zwis ciała na wyprostowanych rękach stopniowo rozluźniając wszystkie mięśnie nie zaangażowane w chwyt. W tej pozycji trwaj do momentu kiedy będzie to mocno utrudnione z powodu wyczerpania sił mięśni przedramion i puszczania chwytu dłoni.

    Uwagi: W ćwiczeniu tym skurcz mięśni jest izometryczny (bez zmiany długości mięśnia) przez co mięśnie główne i pomocnicze są także stabilizatorami. Oprócz doskonałych właściwości stymulacji mięśni przedramion ćwiczenie to rozciąga kręgosłup i mięśnie najszersze grzbietu. Rozwija siłę uścisku i jego wytrzymałość. Ćwiczenie wykonuj na czas. W miarę wzrostu zaawansowania możesz użyć dodatkowego obciążenia lub owinąć drążek ręcznikiem.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko