Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zrzucanie wagi - brzuch

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ReadLiner

ReadLiner

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witajcie, piszę ponieważ mam dość irytujący już dla mnie problem i nie wiem co z nim zrobić. Mam 186 cm wzrostu, obecnie 84 kg oraz 9 cm brzuch.. Jestem osobą bardzo aktywna fizycznie, dwa razy w tygodniu ćwiczę FBW, trzy biegam w międzyczasie znajdę jeszcze czas na rolki i z raz w tygodniu bywam na basenie, pracować chwilowo nie pracuję. W ciągu tygodnia spalam około 2k kcal.

Od 3 tygodni jestem na diecie. Pierwszy tydzień była to moja amatorska dieta mocno zbożowa 5 posiłków dziennie. Następnie udałem się do dietetyka, od dwóch tygodni żywię się wg. Zaleceń, jem mniej niż bylo to na mojej amatorskiej diecie o jakieś 300 kcal ogólnie około 2100 kcal dziennie. Aktywność fizyczna bez zmian i tu następuje seria pytań:

1: Czemu do czorta nie chudnę? Moja waga w dniu wizyty u dietetyka wynosiła (wg. Mojej wagi) 83.6kg. W kolejnym tygodniu 82.4 kg, wczoraj 84.2 kg.. Mam wagę analityczna i oczywiście wartości tkanki tłuszczowej i mięśniowej też ulegają zmianom, dla mnie nie korzystnym - nie wiem czy to waga jest do luftu, czy mój organizm czy może czegoś nie rozumiem, ale basior nawet o 0.5 cm się nie zmienił. Nie biorę żadnych leków, nie mam też żadnych problemów hormonalnych..

2: Ile bialka koniec końców powinienem przyjmować? Głupia sprawa, ale dietetyk co prawda dala mi rozpiskę, ale kompletnie zapomniałem zapytać o makro. Czytałem, że można przyjąć 2g na kg masy ciała. Więc staram się przyjmować tak około 160g białka dziennie. Problem jest taki, że nie jestem pewny czy przyjmować te 2g względem wagi obecnej, czy wagi docelowej (75 kg). Po prostu nie chcę, żeby ta redukcja zmasakrowała mi tkankę mięśniową jakąkolwiek by ona nie była.

3: Posiadam wagę analityczna AEG, może macie z tą marką jakieś doświadczenia i to może ją powinienem wywalić do śmieci, bądź przeprowadzić jakąś kalibracje?

4: Wiem, że to początek diety i nie ma xo cudów oczekiwać, jednak widzę nq różnych forach jak ludzie piszą, że po tygodniu potrafią stracić chociaż 0.5 kg, a moja waga od dawna waha się w ciągu miesiące od 82kg do 84kg tak mniej więcej. Nigdy poniżej 81kg. Wnerwiam się, ale może faktem jest, że też nie rozumiem co się może teraz w moich bebechach dziać, organizm jakoś do tej diety musi najpierw przywyknąć czy jak?

Poniżej zamieszczam zdjęcia rozpiski od dietetyka, jej pomiar wagi i zdjęcie mojej wagi w razie gdyby ktoś miał jakieś doświadczenia z nią.

Mój przykładowy jadłospis z dnia dzisiejszego:

7:00 - owsianka na mleku 1.5% + banan

10:00 - kanapka (chleb Żytni na Zakwasie) z jakąś suchą wędliną, mozarella + odżywka białkowa + brzoskwinia

13:00 - 50g kaszy gryczanej z warzywami (papryka czerwona, żółta, marchew, rzodkiewka, czosnek i jakąś pietruszka) + 50g soczewicy czerwonej + surówka z buraczka

16:00 Twaróg półtłusty 125g + rzodkiewka + nektarynka

19:00 dwa jajka na twardo ("1") + 50g jakiejś kielbasy + surówka z białej kapusty i kukurydzy + odżywka białkowa.

Średnio w ciągu dnia wypijam prawie 4l wody. Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Ile razy trenować brzuch? | jak czesto , redukcja wagi , Masa a zejście z brzucha , Ćwiczenia na mięśnie brzucha na ławce | Jakie brzuszki i inne ćwiczenia można na tej ławce robić? , Ból brzucha domowe sposoby

#2
TommyLecki

TommyLecki

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 50 postów
3 tyg I juz panikujesz ze nie chudniesz? No litosci kolego I cierpliwosci
2 razy fbw w tygodniu to zdecydowanie za malo, daj Co najmniej 3 np w pn sr pt, po kazdym treningu 30 min aerobow, rolki I inna aktywnosc zostaw na dni nietreningowe. Ja np 4 - 5 dni robie silowe na sile okolo 12.00 a po 16.00 wsiadam na rower I jade 30 - 40km tempem zmiennym. Wage wrzuc do szafy poki Co, kieruj sie obwodami I lustrem. Wage zostaw na ostatnie etapy. Bialko min 2g na kg od tego nie przytujesz, I'm wiecej tym lepiej ale tez bez przesady mu. Waga moze stac od wegli I wody. Zmniejsz wegle na poczatek I wiecej treningow silowych. Wyrzuc z diety twarog I kielbase I to natychmiast. Dodaj jajka I jakiegos kuraka lub rybe bo ta dieta redukcyjna to jak dla kobiety. Wiecej wegli jedz w porze przed treningiem, kolacja to bialko I zdrowe tluszcze (tunczyk, makrela, losos).
  • 0

#3
TommyLecki

TommyLecki

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 50 postów
P.s - Moim zdaniem ten dietetyk to kompletny debil I tyle. Praktycznie nic ci nie dal a kase ogarnal. W tej diecie praktycznie nie ma bialka.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko