Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zmiana planu treningowego i problem z kręgosłupem i brzuchem

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Pajzon.

Pajzon.

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zielona Góra
    • Staż [mies.]: 5
    Witam, pisze do was z prośbą:

    1. Zmiana planu treningowego. Wcześniej miałem 3 miesiące treningów rozwojowych pod okiem doświadczonej osoby(ćwiczy 15 lat), potem przez niego został ułożony ten plan:

    Poniedziałek
    KLATKA PIERSIOWA:
    a) Wyciskanie sztangi - ławka pozioma (4 serie- 15, 12, 10, 8 powtórzeń)
    b) Rozpiętki hantelkami (4 serie- 15, 12, 10, 10 powtórzeń)
    c) Wyciskanie sztanki - ławka skośna w górę (4 serie- 15, 12, 10, 10 powtórzeń)
    BICEPS:
    a) Uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc (4 serie- 15, 12, 12, 8 powtórzeń)
    b) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (3 serie- 12, 10, 10 powtórzeń)
    c) Uginanie ramion na modlitewniku na wyciągu dolnym (3 serie- 12, 10, 10 powtórzeń)
    BRZUCH:
    a) Spięcia brzucha (4 serie po 25 spięć)
    b) Wznosy nóg na poręczach (4 serie po 25 razy)

    Środa
    PLECY:
    a) Ściąganie drążka do klatki piersiowej na wyciągu górnym (4 serie- 15, 12, 10, 8 powtórzeń)
    b) Przyciągnie uchwytu(kierownica) do brzucha w siadzie (4 serie- 15, 12, 10, 8 powtórzeń)
    c) Martwy ciąg (4 serie po 10 razy)
    TRICEPS:
    a) Pompki na poręczach (3 serie max - czyli ja robie ok. 17, 14, 12)
    b) Uginanie przedramion nachwytem wyciąg górny (3 serie- 15, 12, 10 powtórzeń)
    c) Uginanie przedramion podchwytem wyciąg górny (3 serie- 15, 12, 10 powtórzeń)
    BRZUCH:
    a) Spięcia brzucha (4 serie po 25 spięć)
    b) Wznosy nóg na poręczach (4 serie po 25 razy)

    Piątek
    BARKI:
    a) Wyciskanie sztanki na maszynie smitha przed sobą (4 serie- 15, 12, 10, 8 powtórzeń)
    b) Wznosy bokiem sztangielkami stojąc (4 serie- 15, 12, 10, 10 powtórzeń)
    c) Podciąganie sztangi prostej do brody (4 serie- 15, 12, 10, 10 powtórzeń)
    NOGI:
    a) Wyciskanie na maszynie siedząc (4 serie- 15, 12, 10, 8 powtórzeń)
    b) Wyprosty nóg na maszynie (4 serie- 15, 12, 12, 10 powtórzeń)
    c) Wyprosty nóg na maszynie na dwugłowy (4 serie- 15, 12, 12, 10 powtórzeń)
    d) Wspięcia na palce na maszynie (4 serie max czyli ja robie ok. 18, 18, 16, 16 z obciążeniem 80kg)
    BRZUCH:
    a) Spięcia brzucha (4 serie po 25 spięć)
    b) Wznosy nóg na poręczach (4 serie po 25 razy)

    na którym trenowałem 2 miesiące.
    Proszę was o zmiane, poprzekładanie czegoś tak żebym mógł kolejne 2 miesiące ćwiczyć. Najbardziej mi zależy tak na masa/rzeźba, osoba która mi układała ten plan mówiła że jest taki bardziej ogólny, oczywiście taki może być, bo jestem osobą cierpliwą i wytrwałą ^^. Byłbym zadwolony jeśli to byłby te same ćwiczenia, ale jeśli będzie konieczna zmiana to rozumiem.


    2. Druga sprawa dotyczy brzucha, robie na laweczce w lekkim skosie w dół spięcia brzucha, lecz gdy robie te spięcia wchodzi mi praktycznie tylko w górną część brzucha, co robie nie tak? Czy może właśnie spięcia na tym polegają?


    3. Trzecia sprawa dotyczy dolnej części kręgosłupa, podczas gdy robie plecy + martwy ciąg kręgosłup mnie nie boli, dopiero jak pracuje czy coś, np tne drzewo. czy robie właśnie te spięcia to strasznie mnie zaczyna boleć, chyba ze się jakoś idealnie ułożę. Iść z tym do lekarza?

    Za pomoc uprzejmie dziękuję.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Wierus

    Wierus

      Amor patriae nostra lex

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9427 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:71
    • Staż [mies.]: xxx
    1. tutaj Ty układasz a my sprawdzamy.
    2. tak, na tym polegają. Same spięcia na brzuch nie starczą.
    3. a po samym treningu ? boli ? co to za ból ?
    • 0

    #3
    Albatros93

    Albatros93

      KFD to mój dom ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2011 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: N/T
    To moze być problem z odcinkiem lędzwiowym, niekoniecznie kręgosłup ale np. mięśnie. Idz do rehabilitanta.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko