Jump to content


  • Please log in to reply

#1
mesmerized

mesmerized

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 20 posts
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mikołów
    Czołem,

    Codziennie wykonuję następujące ćwiczenia: ćwiczenia ogólnoruchowe (skłony, przysiady itd.), a6w (jestem na dniu 5), pompki z pomocą perfect push-up, podnoszenie ciężarku (THORN 10kg, ale obecnie mam założone talerze dające 5kg + gryf + nakrętki czyli 7kg)

    Oto czego chciałbym się od Was dowiedzieć.

    1. Brzuch

    a) Czy jest sens robić a6w jeśli mam wrażenie, że mam na brzuchu tłuszcz?
    b) Czy powinienem robić brzuszki do tego? Czy one spalą mi tkankę i rozwiną mięśnie?
    c) Jak określić czy to co mam na brzuchu to tłuszcz czy norma w moim przedziale wagowym (56-58kg)? Bo ciągle mam wątpliwości.
    2. Bieganie
    a) Gdybym chciał zacząć wykonywać ćwiczenia aerobowe bo np. musiałbym najpierw spalić coś przed a6w to czy bieganie wystarczy? + np. skakanka?
    b) Jak powinna wyglądać rozgrzewka przed bieganiem? Słyszałem przeróżne rzeczy na temat biegania bez rozgrzewki i rzekomych niebezpieczeństw.
    c) Ile powinien trwać taki pierwszy bieg? (czasowo)
    3. Ćwiczenia w domu/sztangielki
    Ponieważ nie mam obecnie możliwości chodzenia na siłkę (może za miesiąc da radę) to chcę poszerzyć zakres ćwiczeń w domu.
    a) Co byście polecili? Chcę dorzucić jakieś ćwiczenia z treningu domatora, ale co poza tym?
    b) Jaki sprzęt do domu byście dokupili na moim miejscu? Nie mam miejsca na ławkę :/ ale może jakieś sztangielki lub inne sprzęty?
    c) Na razie podnoszę dziennie tego Thorna, ale nie mam pojęcia czy robię to dobrze - nie wiem ile serii robić, zazwyczaj robię tak aż się zmęczę... np. zaczynam od 15 na jedną rekę, 15 na drugą i tak średnio 2, 3 serie bez przerwy
    d) Zacząłem też dziś to ćwiczenie: Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano z Atlasu KFD
    e) Czy można takimi ćwiczeniami coś nadwyrężyć? np. kręgosłup?
    4. Ćwiczenia na masę.
    a) Czy jest to wykonalne w warunkach domowych?
    b) Co to właściwie są za ćwiczenia?

    Wiem że sporo tego... ale skumulowało mi się masę pytań. Jeśli ktoś pomoże chociaż w części, będę wdzięczny. Nie wiem za bardzo jak ćwiczyć, zazwyczaj ćwiczę "aż do upadłego" i tyle.

    Edited by mesmerized, 21 July 2009 - 23:15 PM.

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Wierus

    Wierus

      Amor patriae nostra lex

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9427 posts
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:71
    • Staż [mies.]: xxx
    1.
    a nie
    b albo a6w albo inne cwiczenia, nie ma sensu laczyc
    c przy takiej wadze to ja nie iwem gdzie Ty mozesz tluszcz miec :szok3:
    2
    a tak
    b porozciagaj sie dobrze i wg mnie na takie niewyczynowe bieganie starczy
    c zalezy od Twojej kondychy
    3
    ogolnie poczytaj o treningu domatora i cw. z obciazeniem wlasnego ciala - artykuly w tym dziale.
    4
    j/w
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko