Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zestaw na mase - dawkowanie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Skopek69

Skopek69

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Witam, proszę bardziej doświadczonych o rozpisanie jak stosowac nizej wymienione odzywki dla najlepszego efektu. Pojecie wzgledne mam na ten temat, natomiast moze ktoś przedstawi lepsza perspektywe. Dieta jest. Trening split. Pn, sr, pt, plus aeroby zeby sie nie zalac. 171 cm, waga 70 kg. Staram sie do niej jak najbardziej stosowac, natomiast mam troche dosc jedzenia ciagle tego samego, stad odzywka bialkowa, jak polaczyc to wszystko z dieta ? tzn co wykluczyc z diety a wstawic odzywki ( odzywke bialkowa chce stosowac dwa razy dziennie)

Odzywki
Hitec Nutrition HCA Professional 100kaps - mała zatłuszczenie na brzuchu, ciagla walka z ochota na slodycze
Hitec Nutrition L-glutamina 400g
Hitec Nutrition Amino Anabol Professional 200kaps
Hitec Nutrition Anabolic Protein 3500g
Hitec Nutrition Creapure Monohydrate 500g
Do tego stosuje zestaw witamin Bodymax sport

Dieta
I posiłek

Platki owsiane 120g + 200ml mleka / 100g ryżu brązowego/ 100g kaszy gryczanej/ 100g makaronu razowego
+
4 jaja kurze całe/ 150g piersi z kuraka/150g wołowiny
+ 15ml oliwy/30g orzechów włoskich


II posiłek


50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego/ 80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
+
3 jaja kurze całe/100g piersi z kuraka/100g wołowiny/30g odżywki białkowej
+
15 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego


III posiłek - przedtreningowy

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
+
150g piersi z kuraka /150g wołowiny
+
Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)/Surówka


TRENING
Bezpośrednio po skończonym treningu:

Mały banan


IV posiłek - potreningowy

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
+
150g piersi z kuraka/150g wołowiny
+
Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)/Surówka


V posiłek:

3 jaja/twarogu chudego/ 200g serka wiejskiego odsączonego ze śmietanki
+
15ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/oleju lnianego
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Łukasz

~Łukasz

    teamKFD

  • KFD Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9191 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    Białko hmm.. najlepiej rano i po treningu tak ok. 20-30min.
    Kreatyna 5g rano i 5g po treningu, w dni nietreningowe rano i o podobnej godzinie co w dzień treningu.
    Resztę bierz jak pisze na opakowaniu.

    Fajnie, że skupiłeś się na mięsie, na pewno zobaczysz tego efekty. Tylko proponuje Ci zjeść tylko raz dziennie np. na tzw. obiad smażone w innych posiłkach gotowane.
    • 0

    #3
    Skopek69

    Skopek69

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPip
    • 81 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Okej, to bedzie najefektywniejszy sposob brania ? Dla potwierdzenia, jak wrzuce rano i po treningu białko, automatycznie wyrzucam je z diety w tych samych posiłkach ? Bo z tego co wyczytalem organizm moze jednorazowo wchłonąć do 30 g białka. Mozna tak od razu wrzucic sobie kreatyne, bialko, i bcaa ? Nie bedzie to jakos kolidować ze sobą ? Czy jakies przerwy miedzy ich spozywaniem ? Jeszcze jakies sugestie ? ;)

    Pozdro
    • 0

    #4
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    możesz

    wskazówki:
    im wiecej bialka z zarcia tym lepiej ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko