Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zejście po No-Xplode

- - - - - no xplode

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
lemn

lemn

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6944 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    Witam. Kończe powoli cykl na no xplode , ale mam problem. Nie dawno doszedlem do 3 miarek. Właściwie to 2,5 bo nie pełne. Na treningu czuje się swiętnie jest moc , pełna koncetracja. Tylko chodzi mi o moment kiedy przestaje działać. Nagle odczuwam przyplyw zmęczenia. Nie mam ochoty nic robić i czuje się ciężko i pogarsza mi się nastrój.
    Radze sobie z tym , ale czy to nie wplynie dalekosieżnie negatywnie ?
    Nie przetrenowuje się robie Fbw : 3 serie na duże , 2 na małe partie.
    Problem rozwiazałby się przy zmniejszeniu dawki , ale nie czuje wtedy takie pobudzenia i właściwie podoba mi sie to :)

    Edytowany przez lemn, 21 październik 2011 - 21:37 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    najen

    najen

      Brain Surgery

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7045 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Tego typu suplementy diety,powinno dawkować się wtedy gdy jesteśmy w słabej dyspozycji.

    To normalna reakcja organizmu.

    Warto robić przerwy od no boosterów,by CUN odpoczął.

    No booster zwiększa ciśnienie,nagle pobudza układ nerwowy,stąd takie zjazdy.Podobnie jest z kawą w dużej ilość.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko