Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zdjęcia sylwetki po 11 miesiącach ćwiczeń - do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pisiu35z

pisiu35z

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 267 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 11

    witam mam za sobą 11 miesięcy ćwiczeń na siłce, idzie w dobrym kierunku? dzięki za info



    kurde sorka coś mi się zdjęcia nie chcą załadować


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    tynpic.com / imageshack.us


    • 0

    #3
    pisiu35z

    pisiu35z

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 267 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 11

    http://www.speedysha...21451406973.jpg sorki że tak ale inaczej nie dałem rady


    • 0

    #4
    Verru

    Verru

      #tylkocalvinklein

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7671 postów
  • Wiek: 74
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Floryda, US
    • Staż [mies.]: 3 lata

    11 miesięcy ćwiczeń na czym?


    • 0

    #5
    pisiu35z

    pisiu35z

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 267 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 11

    siłowni


    • 0

    #6
    Majkel20

    Majkel20

      pogromca ścierw

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chorzów

    XDDDDDDDDDDDDDDDD!


    • 2

    #7
    Cassprio

    Cassprio

      Don't be afraid to fail, be afraid not to try

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4776 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    XDDDDDDDDDDDDDDDD!

    hehehe +

     

     

    No kiepsko jak na 11 miesięcy, masa chyba c'nie? Dietka dopięta?


    • 0

    #8
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    Panowie a nie wpadliście na to ,że mógł zrobić najpierw redukcje ,a potem mase ;) ?? Może chłopak z otyłością walczył...


    • 0

    #9
    Verru

    Verru

      #tylkocalvinklein

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7671 postów
  • Wiek: 74
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Floryda, US
    • Staż [mies.]: 3 lata

    Panowie a nie wpadliście na to ,że mógł zrobić najpierw redukcje ,a potem mase ;) ?? Może chłopak z otyłością walczył...

     

    To by o tym napisał, a nie prosto z mostu czy jest dobrze bo ćwicze.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko