Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zasasy push pull legs

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Lutowski20

Lutowski20

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Witam. Jestem prowadzony przez trenera personalnego. Trener rozpisał mi plan pushh że zamiast teicepsu mam biceps a w pull mam triceps zamiast bicepsu. Tłumaczy to ze w treningu push triceps wystarczająco sie na pracował a treningu pull to samo ze biceps wystarczająco sie napracował i mam robić triceps. Więc pytanie czy to ma sens co trener mowi?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
AnabolicznyKurczak

AnabolicznyKurczak

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Najlepiej by było żebyś wrzucił plan, jeżeli jest 3 dniowy tj. pon/śr/pt takie rozwiązanie ma jak najbardziej sens, bo nabijesz większą objętość większymi ciężarami lub większą ilością powtórzeń. Nie trzeba trzymać się sztywnych ram push/pull jeżeli trening jest ułożony z głową.


  • 0

#3
Lukss1985

Lukss1985

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 96+/-

JA dopiero o tej formie treningu czytam i go "łapie"

No ale trener nagiął podstawowe zasady treningu co wg mnie powoduje, że to juz nie trening p-p-p


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko