Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zarodek domowej Siłowni

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
gixxer

gixxer

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:cze-wa
    • Staż [mies.]: 7
    Witam..:)

    JAk w temacie..jako ze jestem poczatkujacy tak i sprzet jak narazie w stopniu mizernym ale zamierzam za dobrymi wskazowkami kolegow z forum systematycznie powiekszac moja ,,silownie".

    Na dzien dzisiejszy posiadam:

    > Gryf prosty 182m, 8 kg,, mocno giety 150m, 5kg.. oraz dwa krotkie po 36cm 1.5kg
    > Laweczke wlasnej produkcji;D z regulacja.
    > Modlitewnik regulowany.
    > 86kg nakladu
    > drazek w futrynie z mini bramka:)
    > ogrom motywacji i zapalu:)

    lada dzien powinienem otrzymac dwa krazki po 7.5kg kazdy wiec dodatkowe 15 kg:)

    Pozdrawiam i male zapytanie panowie w co teraz zainwestowac wyciag? wiecej ciezaru? moze inne propozycje?

    kilka zdjec

    Załączone pliki


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    nevalainen

    nevalainen

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1793 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Dużo
    Ciężko uwierzyć, że staż jeden miesiąc, fajnie wybajerzona siłownia. A zakupic możesz, coś na nogi, żeby można było ćwiczyć dwugłowy, coś takiego http://www.kfd.pl/ug...ezac-34043.html
    • 0

    #3
    Jacko.

    Jacko.

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 626 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Grójec
    • Staż [mies.]: 24+
    do wybajerzonej to jej jeszcze brakuje- bo jak narazie to tylko ławka, gryfy i obciążenia- ale za to estetycznie;)

    rozumiem że nie masz innego pomieszczenia jeśli chodzi o siłke? bo np jak Ci przyjdzie zamontować drążek do ściany czy wyciąg to raczej wiercenie w ścianie odpada?

    no i co będzie z podłogą jak szarpniesz na martwym 100kg i nagle uchwyt puści? %)

    jak też zaczynałem w pokoju, ale według mnie to zupełnie sie nie sprawdza;)
    • 0

    #4
    gixxer

    gixxer

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 391 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:cze-wa
    • Staż [mies.]: 7
    witam %) tak jak piszesz Jacek ,,tylko" lecz to narazie poczatek:) ]
    Inne pomieszczenie jest:) tuz obok mojego pokoju jednak narazie nie wchodzi w gre alym mogl z niego korzystac:-(

    pytasz o skutki uszkodzen podlogi heh juz sa negatywne wiec spisalem ja na straty:) przynajmniej ta czesc gdzie jest laweczka %)

    jezeli chodzi o drazek czy wyciag to jest problem..nie chodzi mi tutaj o kwestię montazu bo to pikus, problem lezy po stronie technicznej gdyz moj pokoj ma tylko 205 cm %) wiec wyciag czy drazek bedzie (tak mi sie wydaje) zbyt nisko ??

    Nevelainen watpisz w staz jednego miesiaca..jeden miesac typowego treningu silowego wczesniej byla ogolnorozwojowka.. z reszta moja ylwetka szalu nie robi wiec nie rozumiem watpliwosci %)
    co do polecanej przez Ciebie maszynki..tooo juz jest hmm..konkret sprzet %) ja chce sie za opatrzyć w cos bardziej przyziemnego:-)

    pozdroo!! %)
    • 0

    #5
    nevalainen

    nevalainen

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1793 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Dużo
    Właśnie, musisz coś wymyślić na tą podłogę, szkoda trochę tych paneli.
    • 0

    #6
    Jacko.

    Jacko.

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 626 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Grójec
    • Staż [mies.]: 24+
    205cm to jest dobra wysokość, nie ma szału, ale nie ma tragedii- jest standard

    każdy wyciąg Ci wejdzie;)
    • 0

    #7
    -Andrew

    -Andrew

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8174 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    elegancko
    pałka policyjna, tato czy mama policjant ? %)
    • 1

    #8
    gixxer

    gixxer

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 391 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:cze-wa
    • Staż [mies.]: 7
    Witam..
    no to jestem spokojniejszy myślałem że będzie zbyt nisko %) teraz jestem na etapie poszukiwań czegoś odpowiedniego %)
    Pałka hehe pozostałość po szkole ochroniarskiej %) taka pamiątka %)
    A co do podłogi hmm..mam małe rozwiązanie jeśli chodzi o MC, a Krążki do sztangielek są ogumowane wiec problem znika %)
    Pozdro!!
    • 0

    #9
    RECONb

    RECONb

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 33 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jawor
    • Staż [mies.]: 7
    Elegancka siłownia, nic tylko ćwiczyć powodzenia !
    • 0

    #10
    Zbora12

    Zbora12

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 254 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Osw
    • Staż [mies.]: 6
    No wszystko wygląda fajnie, już na tych podstawowych urządzeniach poćwiczysz, ale jeśli chcesz powiększyć, to proponuję abyś zamontował wyciąg górny, a potem się pomyśli. Jak chcesz już taką "profesjonalniejszą" siłownię robić, to licz się z wydatkiem ok 2 - 5 tyś.
    • 0

    #11
    nevalainen

    nevalainen

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1793 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Dużo
    W zasadzie, to nie masz stojaków pod sztangę, jak będziesz przysiady ze sztangą robił??
    • 0

    #12
    gixxer

    gixxer

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 391 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:cze-wa
    • Staż [mies.]: 7
    Witam :-D

    ta część ławeczki na której leży gryf jest regulowana i jest możliwość podniesienia na znaczną wysokość więc na razie korzystam z tego i przysiady da się przyzwoicie robić:) z biegiem czasu pomyślę nad stojakami. Koszty są ogromne Panowie jestem świadomy tego ale ,,nie od razu Rzym zbudowano" :unsure: małymi kroczkami w przeciągu roku powinno zrobić się tłoczno :rolleyes: od Sprzętu ma się rozumieć :devil: Samo ,,wyprodukowanie ławeczki z modlitewnikiem pochłonęło 650 złociszy nie licząc roboczogodzin ogólnie Siłownia nie zalicza się do tanich hobby :fakju:
    Pozdro!!
    • 0

    #13
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy

    Samo ,,wyprodukowanie ławeczki z modlitewnikiem pochłonęło 650 złociszy nie licząc roboczogodzin ogólnie Siłownia nie zalicza się do tanich hobby :fakju:
    Pozdro!!

    Nie lepiej było kupić już gotową? Taniej by wyszło, a miałbyś stojaki wolnostojące :)
    • 0

    #14
    gixxer

    gixxer

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 391 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:cze-wa
    • Staż [mies.]: 7
    :cozagopek: Mądry Polak po szkodzie:) Wiesz postawiłem na solidność i swoją zrobiłem z grubościennego profilu, a obicie to skóra B-) i to wyjaśnia koszty. jednak po podliczeniu niesmak pozostał %) pozdro!!
    • 0

    #15
    TURBODYNOMAN

    TURBODYNOMAN

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 106 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    Fajna siłka i fajnie wyposażona jak na początek. :crazysex:
    • 0

    #16
    Młody Uczeń

    Młody Uczeń

    • KFD pro
    • PipPip
    • 172 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siłka
    • Staż [mies.]: 42
    Ładna siłka :) Nie kompletna ale jest :D
    • 0

    #17
    Golu

    Golu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 118 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Fajna siłka.
    • 0

    #18
    Gregor ^^

    Gregor ^^

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 576 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Polska
    • Staż [mies.]: 25
    Naprawdę super siłownia tym bardziej jak na początek gratuluję !
    • 0

    #19
    gixxer

    gixxer

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 391 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:cze-wa
    • Staż [mies.]: 7
    Dzięki Panowie :w00t: teraz rozglądam się za wyciągiem + dodatkowe krążki B-)
    pozdro!!
    • 0

    #20
    WujekMaciek

    WujekMaciek

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1792 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Belgistan %)
    • Staż [mies.]: 20 lat
    wyciag jest zbedny. jedyna rzecz jaka bym dokupil, to porecze. a tak wszystko jest. nic tylko tyrac :)

    pozdro
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko