Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zapotrzebowanie kaloryczne na redukcji

- - - - - zapotrzebowanie kaloryczne otyłość nadwaga redukcja

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Goawaynoobzz

Goawaynoobzz

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam!
    Od listopada 2020roku próbuję zrzucić nadmiar kilogramów, ważyłem wtedy 118kg przy wzroście 174cm i wieku 25 lat. Metodą prób i błędów udało zrzucić się 11kilogramów (nie jest to najszybsza redukcja ale ciągle się staram). Jadłem około 2200kcal dziennie i posiadałem dietę z jakiejś strony dietetycznej. Poszedłem ostatnio do diabetologa który jest też dietetykiem i powiedział mi że jakbym chciał to mogę jeść i 1600kcal i mój układ hormonalny i ciało nie będzie cierpiało, a jedyne co, to będę odczuwał duży głód i nic więcej. Ale na każdej stronie z kalkulatorami wychodzi mi że powinienem jeść te 2100-2200kcal żeby chudnąć i moje pytanie brzmi czy to prawda że można zejść tak mocno z kaloriami i nie będę miał problemów ze zdrowiem ani efektu jojo? Jeśli chodzi o psychikę to nie będę miał problemu utrzymać tak niskiej kaloryczności i uczucie głodu nie będzie mi przeszkadzało. Zastanawia mnie tylko, bo niby dietetyk po uczelni wyższej i kursach mówi, że mogę uciąć tak mocno kalorie, a z drugiej strony to co czytałem dotychczas w internecie mówi że przy takiej diecie rozreguluję układ hormonalny i później będzie efekt jojo. Chętnie przeczytam Wasze rady i to co myślicie o takim cięciu kalorii. Dodam tylko że mam pracę siedzącą, staram się chodzić ile mogę w ciągu dnia + robię 4 treningi w tygodniu (bieżnia 1h przy tętnie 65% maksymalnego).


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    TommyLecki

    TommyLecki

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 50 postów
    Jesli jadles 2200k i waga leciala w dol to wszystko ok, jestes na deficycie. Nie ma sensu schodzic do 1600k bo I po Co? Ucinaj po 200kal. Czyli jesli redukcja spowolni rozpisz diete na 2000kal z dobry makro i dalej bedzie szlo. Dodaj jakis trening silowy 3 razy w tyg. split lub fbw i fat bedzie lecial jak tralala. 1600kalto bardzo nisko to moze byc twoje podst. zapotrzebowanie kal a wiec bedziesz robil sobie krzywde I po kilku tygodniah tej glodowki nie wytrzymasz
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko