Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zamówienie

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
ŁowcaTroli

ŁowcaTroli

    KFD Ultra

  • KFD pro
  • Pip
  • 22 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Witam. Zamówiłem paczkę 21 grudnia, po kilku dniach dostałem maila, ze brakuje witamin activlab i mam wybrać coś innego. Odpisałem zostało zmienione w panelu zamówień na inne witaminy i dalej nic. Napisałem kolejnego maila a Pan z wysyłki pisze, ze nie odpisałem na maila. Skoro zostało zmienione to chyba ktoś to czytał... Napisałem kolejne 2 maile i nic. Dalej "Zamówienie przyjęte". Czekać na paczkę prawie 3 tygodnie to trochę przegięcie.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Poczta często wpada w filtry antyspamowe. Dlatego należy zawsze zaznaczać opcję "potwierdzenie odczytania" lub po prostu zadzownić. Wówczas nie ma problemu że e-mail nie dociera a paczka jest wysłana od ręki.

    A tak pracownik nie otrzymuje żadnego info i zamówienie wisi aż do czasu anulacji.
    • 0

    #3
    ŁowcaTroli

    ŁowcaTroli

      KFD Ultra

    • KFD pro
    • Pip
    • 22 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Mail nie mógł utknąć w spamie skoro ktoś zmienił produkt w tym panelu to chyba znaczy, że mail został przeczytany a paczka powinna być wysłana.
    • 0

    #4
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Na wszystkie maile są odpowiedzi o ile dochodzą, taki jest obowiązek każdego pracownika. Czasem może się zdarzyć że nie odpisze na 1 bo zmieni zamówienie, ale na pewno nie może tka być ze nie odpisze na 2 kolejne.
    Sprawdzałem kompa (zdalnie aby sprawdzić pracownika) i nie widzę tam maili z Twojego adresu podanego w zamówieniu.
    Dlatego podkreślam że warto zadzwonić a nie czekać tyle czasu. A jeśli się już pisze e-maile to koniecznie potwierdzenie przeczytania to przecież zajmuje sekundę a jest później dowód że wiadomość została odczytana i pracownik wie że ma coś zmienić.
    • 0

    #5
    ŁowcaTroli

    ŁowcaTroli

      KFD Ultra

    • KFD pro
    • Pip
    • 22 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    W takim razie jutro zadzwonię i się dokładnie dowiem. Ale to nie zmienia faktu, że w panelu ktoś zmienił 3x witaminy activlaba na 2x witaminy olimpu po moim mailu.
    • 0

    #6
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16159 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Tak myślę żeby dodać do panelu dodatkowo logowanie kto modyfikował zamówienie, wówczas będzie wiadomo kogo ścigać w razie czego hehe ;) Bo tak nawet nie widać że coś zmienione tylko jest notka że czekają na Twoją decyzję / kontakt.
    Podesłałem im info o Tobie i mają rano zadzwonić, jeśli by tego nie zrobili to krętnij jednak Ty (o ile to nie problem).
    :ziober:
    • 0

    #7
    ŁowcaTroli

    ŁowcaTroli

      KFD Ultra

    • KFD pro
    • Pip
    • 22 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Ok. Nigdy nie dzwoniłem bo zawsze mailem wszystko załatwiałem bez problemu. A już trochę zamówień składałem u was ;p


    Paczka doszła dziś. Dostałem nawet gratisy :p Co prawda brakuje 1 produktu, ale to już mniejsza o to, cena się zgadza. Temat do zamknięcia.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko