Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zakup zestawu treningowego - pytania o opcje

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
homix73

homix73

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 48
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    • Staż [mies.]: 3

    Witam!

     

    Szybko o mnie: 47 lat, zacząłem ćwiczyć 3 miesiące temu, wykupiłem 10 treningów z trenerem oraz dietę. Poważnie podszedłem do tematu czego niewielkie rezultaty już widać.

     

    No i zamknęli mi siłownię!!!

     

    Postanowiłem przenieść się z ćwiczeniami do domu, bo miejsca trochę mam, a nie chcę zmarnować tych 3 miesięcy pracy. Postanowiłem kupić: zestaw treningowy, wyciąg (górny i dolny) oraz stojak wysoki na sztangę, na początek chyba wystarczy.

     

    Postanowiłem kupić, któryś z tych zestawów:

    https://allegro.pl/u...45-spo-1-1-0717

     

    Jako, że jestem w sytuacji, że każde 100 zł się dla mnie liczy, a opcji wyboru w zestawach jest wiele - mam kilka pytań:

     

    1. Jak ważny jest uchwyt na sztangę pod modlitewnikiem? Jest niezbędny, czy można bez tego żyć?

    2. Jak ważny w zestawie jest skos ujemny ławki?

    3. Są tam dwie różne opcje ustawiania skosu ławki: gorsza za pomocą pręta pod oparciem i lepsza za pomocą półkolistego ustawnika pod ławką - czy ma to duże znaczenie?

     

    Z góry dzięki za porady i pozdrawiam

    Adam

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    fobia

    fobia

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 70 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30+

    Odpuść w ogóle ławki ze zintegrowanymi stojakami, szkoda na nie kasy. Z osobnymi stojakami ustawisz wszystko pod siebie, użyjesz też do np. przysiadów. Mówię z doświadczenia :)

    Cały modlitewnik to dodatek, a uchwyt to dodatek do dodatku. Jak chcesz oszczędzić to w ogóle go na razie nie kupuj, spokojnie można zrobić biceps bez tego. Skos ujemny to samo, bez niego też przetrenujesz klatę. IMO jeśli już to skos dodatni jest bardziej przydatny. 

    Jeśli chodzi o oparcie ławki to pręta odradzam, ale on występuje tylko w ławkach zintegrowanych, więc je odradzam w całości, jak wyżej :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko