Skocz do zawartości

Zdjęcie

za dużo białka w ryżu,kaszy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pelsonn

pelsonn

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Witajcie 
jako iż jestem nowy na forum witam wszystkich bywalców smiley.gif 

pomóżcie proszę problem mam taki jak w temacie 
uzywam aplikacji MyFitnessPal do ustalania posiłków 
i problem mam taki że gdy dodam do posiłku ryż lub kaszę owy ryż/kasza wypełnia prawie zapotrzebowanie na białko w danym posiłu a ja jeszcze nie dodałem piersi kurczaka do dania :/ gdy dodam jeszcze pierś kurczaka, białka jest sporo za dużo :/ czytałem że białko roślinne nie jest pełnowartościowe i trzeba przede wszystkim bazować na mięsie i nie wiem jak to wszystko ogarnąć żeby było dobrze 

i jeszcze jedno pytanko pracuję na 3 zmiany po nocnej zmianie idę prosto na siłownie i dopiero spać 
czytałem żeby węgli przed snem nie przyjmować ale tłuszcze już tak i teaz 
posiłek przed treningiem jem o 5 później na 7 siłownia 8-9 kończę trening i 1h później już śpię 

i teraz z racji tego że 2h po treningu będę już spał czy mogę podczas treningu pić węgle ? 
i jakie białko po treningu ? izolat ? czy kazeina ? czy może wymieszać oba białka 50:50 

pozdrawiam


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
adinsoon

adinsoon

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 760 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: 09/16-

    pomóżcie proszę problem mam taki jak w temacie 
    uzywam aplikacji MyFitnessPal do ustalania posiłków 
    i problem mam taki że gdy dodam do posiłku ryż lub kaszę owy ryż/kasza wypełnia prawie zapotrzebowanie na białko w danym posiłu a ja jeszcze nie dodałem piersi kurczaka do dania :/ gdy dodam jeszcze pierś kurczaka, białka jest sporo za dużo :/ czytałem że białko roślinne nie jest pełnowartościowe i trzeba przede wszystkim bazować na mięsie i nie wiem jak to wszystko ogarnąć żeby było dobrze 

     

    nie traktuj rekomendacji z myfitnesspal jako doktryny i że tylko tak możesz jeść, a cokolwiek innego to już nie

    aminogram produktów nieodzwierzęcych jest co prawda trochę gorszy, ale to nie zmienia faktu, że to dalej dobre źródło białka, a w połączeniu z produktem odzwierzęcym można je traktować jako jak najbardziej w porządku

    jak to wszystko ogarnąć? no albo możesz to olać i przekroczyć rekomendacje z myfitnesspal albo się tym przejmować i do suchego ryżu jeść garść kurczaka %) uprzedzam możliwe zmartwienia, że większa ilość białka mogłaby się nie przyswoić - to bzdura i najważniejsza jest cała dzienna podaż białka

     

    i jeszcze jedno pytanko pracuję na 3 zmiany po nocnej zmianie idę prosto na siłownie i dopiero spać 
    czytałem żeby węgli przed snem nie przyjmować ale tłuszcze już tak i teaz 
    posiłek przed treningiem jem o 5 później na 7 siłownia 8-9 kończę trening i 1h później już śpię 

     

    to źle czytałeś

    posiłek zawierający węglodowany przed snem i po treningu to same korzyści, nie umrzesz od tego, a wspomożesz regenerację, nasilisz syntezę protein i uzupełnisz zużyty glikogen. no i się lepiej wyśpisz, sen po węglach jest genialny. oczywiście węglodowany nie są ani obowiązkowe, ani zakazane, to po prostu preferencje, ale jeśli już preferujesz ich obecność, to warto skorzystać z ich dobrych właściwości

     

    i teraz z racji tego że 2h po treningu będę już spał czy mogę podczas treningu pić węgle ? 
    i jakie białko po treningu ? izolat ? czy kazeina ? czy może wymieszać oba białka 50:50 

     

    możesz, nie musisz, ja osobiście wolałbym się nażreć w domu niż tracić kalorie na treningu, co jak co, ale bardzo wątpię, byś przy 3-zmianowej pracy robił ciężkie i katorżnicze treningi, które ewentualnie wymagałyby dodatkowej suplementacji węglowodanami na treningu, aby umożliwić wykonanie całości treningu. 

    rodzaj białka nie ma większego znaczenia. jeśli nie masz co robić z pieniędzmi, śpisz stosunkowo długo i ewentualnie jeszcze jakiś czas po wstaniu nic nie jesz, to można pokusić się o kazeinę. w każdym innym przypadku optymalnym rozwiązaniem będzie zastosowanie zwykłego koncentratu serwatki bądź normalnego, zwykłego, wysokobiałkowego posiłku +/- z węglodowanami i/lub tłuszczami


    • 0

    #3
    pelsonn

    pelsonn

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów

    dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedz  :thx:


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko