Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wzmocnienie dolnej fazy wyciskania

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Bydlur

Bydlur

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 755 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 44

    Witam.

    Jakie ćwiczenia mogą pomóc do wzmocnienia najniższej fazy ruchu w wyciskaniu leżąc? Mam strasznie długie ręce i zawsze jak już mnie odetnie to na samym dole centymetry nad klatką. Jeżeli udaje się przejść te pierwsze kilka cm to dalej zawsze jestem w stanie wykonać powtórzenie do końca. 

    Z tego co wyczytałem/oglądnąłem może pomóc wyciskanie sztangi z pauzą, wyciskanie hantli poziomo, podciąganie nachwytem i wiosłowanie "T-barem". Ktoś poleci jeszcze coś innego czy powinienem skupić się właśnie na tych ćwiczeniach?


    Edytowany przez Bydlur, 20 marzec 2017 - 18:47 .

    • 0

    #2
    Paprykooo

    Paprykooo

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 673 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Płock

    Wyciskanie z 3 pauzami. Na klacie, 5cm nad, 10cm nad. Ogarnij filmik Jana Łuki, nazywał się jakoś "jak poprawić siłę w wyciskaniu w 3 tygodnie"


    • 0

    #3
    Bydlur

    Bydlur

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 755 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 44

    Znam tą metodę, za kilka tygodni będę próbował, bo aktualnie mam ławę 3 x w tygodniu i nie ma gdzie tego wrzucić.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko