Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyszczuplenie sylwetki u kobiety

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
OptimusPrime

OptimusPrime

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
cześć! jak w temacie, chcę się poradzić odnośnie mądrego spalenia zbędnego tłuszczyku. Zapisałam się na siłownie, i chciałabym ją porządnie wykorzystać, gdyż nie wiem czy zostanę tam na dłużej czy nie :D Póki co moją uwagę przykuł orbiterek, rower stacjonarny, bieżnia i stepper, ale strasznie zależy mi na tym by wysmuklić też ramiona.
Będę wdzięczna za porady, dodam, że jestem świeża w tematach pracy nad budową ciała, a bardzo mi zależy na tym by osiągnąć upragniony efekt szczupłości :P Poza tym zastanawiam się, czy nie zgłębiać tej wiedzy ponad to co jest mi potrzebne...
Dodam, że odżywiam się zdrowo i różnorodnie, jem około 1400 kcal dziennie, 5 posiłków dziennie, piję dużo płynów, jem owoce i warzywa, nie jem słodyczy, chipsów itd. Pozdrawiam - ja :)

Moje wymiary :
Wzrost 175 cm
Waga 70 kg
Szyja 31 cm
Biceps 23 cm
Piersi 93 cm
Talia 75 cm
Brzuch 93 cm
Biodra 93 cm
Udo 63 cm
Łydka 37 cm
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
ZielonyStreet

ZielonyStreet

    KFD to mój dom ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2200 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z nieskonczonosci
    • Staż [mies.]: 3
    Jak nigdy nie mialas do czynienia z aktywnoscia fizyczna, albo robisz to bardzo rzadko, to mozesz zaczac od cwiczen aerobowych, czyli tez rowerek, bieganie. Jesli wyrobisz sobie juz kondycje, miesnie sie przyzwyczaja do ruchu. Wtedy juz lepiej zajac sie cwiczeniami silowymi, jak przysiady ze sztanga. Martwy ciag. pompki, pompki na poreczach, podciaganie na drazku. Tam gdzie musisz podnies wlasne cialo moze byc trudne, bo dla wielu osob jest to trudne. Ale do tego trzeba dozyc i sa rozne metody jak ktos nie potrafi podnies wlasnego ciala.
    Kazdy sprawny czlowiek powinien podniesc wlasne cialo, to jest tak oczywisty i naturalny ruch, ze nie ma tu dyskusji.

    Taki zlote cwiczenia, przenoszace cialo w przestrzenia, sa najlepsze. Pracuje najwiecej jednostek motorycznych, wiec i szybciej spalimy tkanke tluszczowa. Podciaganie na drazku, swietnie wzmacnia gore plecow, to jest dobre dla kobiet, bo im wiekszy biust ma kobieta, tym bardziej plecy potrafia bolec.

    To sa naturlane ruchy na czlowieka tak nas natura przystosowala, gdzie trzeba bylo uciekac przed dzikimi zwierzetami na drzewo szybko uciekac, wiec trzeba bylo sie podciagnac tam, by przezyc. Dzis kobiety czesto sa slabsze, bo nie maja takiej aktywnosci fizycznej, kiedy chlopcy biegaja po drzewach, dziewczynki bawia sie lalkami. Wiec jak ktos nie wyrobil sobie odpowiednich jednostek motorycznych, to jest slabszy, ale mozna to nadrabic. I sila wrocic, bo odzyskuje sie to, co powinno byc na poczatku. Poprostu to sie tracic, jak tego nie robimi.

    Jest potral polski, gdzie jest specjalny temat poswiecony dla kobiet, bez zadnych mitow, gdzie wszedzie mozna spotkac. Linka tu nie moge dac. bo moge dostac upomnienie.
    pozdrawiam
    • 0

    #3
    duch_ma

    duch_ma

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1318 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wiedeń
    • Staż [mies.]: +/- 18
    Kolega jak zwykle poleca typowo męski trening. Tym razem jednak nie będę polemizował a tylko uzupełniałDodany obrazek.
    Co do podciągania i pompek na poręczach, to... u mnie w klubie jest maszyna na której można wykonywać te ćwiczenia. Odciąża ona ćwiczącego o wybrany przez niego ciężar i tym samym ułatwia, umożliwia, poprawne wykonywanie ćwiczeń.
    Co do przysiadów to możesz zacząć bez sztangi i jak przekroczysz 25 powtórzeń dorzucić sztangę, początkowo samą a później sukcesywnie zwiększać obciążenie.
    Martwy ciąg najlepiej zacznij wykonywać małym ciężarem i dopiero po opanowaniu techniki dodaj kg. Alternatywą może być tu również MC na prostych nogach, który może posłużyć jako wprowadzenie do klasycznego.

    Gdyby zwykły fitness cię nudził polecam crossfit
    http://www.youtube.c...feature=related
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko