Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyszczuplanie

- - - - - sylwetka wyszczuplenie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
brzozinho

brzozinho

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 185 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj. śląskie
    witam. chciałbym wyszczuplić sobie sylwetkę w talii. Tak żeby wyglądało jakbym w bary bardzo poszedł. Zna ktoś z Was takie ćwiczenie? Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Pronuker

    Pronuker

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 756 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Wypełnij profil.
    • 0

    #3
    brzozinho

    brzozinho

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 185 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj. śląskie
    ok, niedługo wypełnię. na zdjęciu właśnie widać u Ciebie że i w bary poszedłeś ale i sylwetke w brzuchu masz chyba wyszczuploną. podałbyś mi jakieś ćwiczenia?
    • 0

    #4
    Pronuker

    Pronuker

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 756 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Wiesz, żeby być szczupłym w pasie to trzeba po prostu mieć niski poziom tłuszczu, podaj chociaż ile masz w pasie obwodu.
    • 0

    #5
    Wierus

    Wierus

      Amor patriae nostra lex

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9427 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:71
    • Staż [mies.]: xxx
    ciężko będzie ciąć 73 cm w pasie, musisz "pójść w bary " ;)
    • 0

    #6
    brzozinho

    brzozinho

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 185 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj. śląskie
    obecnie mam około 83 w pasie
    • 0

    #7
    Wierus

    Wierus

      Amor patriae nostra lex

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9427 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:71
    • Staż [mies.]: xxx
    a %) no to trochę możesz zjechać, ale obwód klaty też powinien wzrosnąć ( odnośnie tego profilowego mówię)
    • 0

    #8
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI
    "Obwód klatki piersiowej w [cm]: 90"
    Jesteś po prostu suchy, rób masę.
    • 0

    #9
    brzozinho

    brzozinho

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 185 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj. śląskie
    właśnie wiem że mam robić masę. Tylko na razie przygotowuję info i posiłki. A znacie jakieś ćwiczenie na wyszczuplenie talii czy nie? bo wiem że jest tylko nie bardzo umiem znaleźć
    • 0

    #10
    Shaqal

    Shaqal

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 119 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubań
    • Staż [mies.]: XII 12
    Wyszczuplenie talii- jest równoznaczne ze spadkiem %bf, dodatkowo aby to jakoś wyglądało pracuj na treningach bo przy 90cm w klacie szczupła talia nic Ci nie da ;)
    • 0

    #11
    Dran0

    Dran0

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3951 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wypizdów Zdrój
    • Staż [mies.]: 1

    A znacie jakieś ćwiczenie na wyszczuplenie talii czy nie?

    Każda forma aerobów/treningu tlenowego
    • 0

    #12
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI
    Spotkałem się z opinią, że ćwiczenia mięśni skośnych brzucha zwiększa obwód talii i prosi tego nie robią - co myślicie?
    • 0

    #13
    brzozinho

    brzozinho

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 185 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj. śląskie
    nie wiem jak to ująć, więc mi raczej nie pomożecie. ale dzięki za udzieloną pomoc. po prostu pójdę w bary i będzie też ok :) pozdro
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko