Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyskok dosiężny

- - - - - dosiezny wyskok poprawa

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
spyMichael

spyMichael

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 54 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Będzin
    • Staż [mies.]: 10
    witam jakie cwiczenia sa kluczowe w poprawie wyskoku dosieznego,zasieg reki 225 doskakuje do 275 czyli 50 cm,przysiady,wykroki,wstepowanie na skrzynie pomoga? przysiady robic dynamicznie z mniejszym ciezarem czy wiekszy ciezar ale wolne,z gory dzieki za pomoc
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Rottweiler

    Rottweiler

      <img align="absMiddle" src="http://www.kfd.pl/img/platinum.gif" alt="" />KFD Platinu

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5387 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pomorskie/ Niemcy
    • Staż [mies.]: 13 lat
    mozesz spróbowac tej piątki


    Ćwiczenie 1 - Ćwierćskoki
    Stajemy w lekkim rozkroku i uginamy nogi tak, aby kąt pomiędzy udem a łydką wynosił 120 stopni. Teraz wybijamy się do góry na około 20 cm, starając się nie używać mięśni łydek.

    Ćwiczenie 2 - Skoki na łydkach
    Stajemy całą stopą na podłodze. Następnie używając całej siły łydek (jakby naciskać pedał gazu obiema stopami naraz) wybijamy się wysoko w górę. Staramy się nie uginać nóg w kolanach.

    Ćwiczenie 3 - Wstępowanie
    Stawiamy nogę na jakimś podwyższeniu o wyskości około 40 cm. Używając siły mięśni ud wspomnianej nogi wybijamy się w powietrze. W locie zmieniamy pozycję tak aby następnym razem wybić się z drugiej nogi.

    Ćwiczenie 4 - Skoki na palcach
    Stajemy na palcach i nie uginając nóg w kolanach podskakujemy na niewielką wysokość (jak na skakance).

    Ćwiczenie 5 - Wznoszenia łydek
    Stajemy na palcach na jakimś podwyższeniu (np na krawężniku lub pustaku) ale nie całą stopą, tylko palcami i tzw poduszkami. Teraz używając siły łydki wznosimy się do stania na palcach i powoli opuszczamy.
    • 0

    #3
    kistos

    kistos

      Puszek

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Malbork
    • Staż [mies.]: 120
    Tu jest bardzo ładnie wszystko opisane, trening na poprawę wysokości skoku

    http://www.sfd.pl/Trening_plyometryczny_dla_wszystkich_%21%21%21-t122171.html
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko