Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wypychanie stopami na maszynie / hack - maszynie

- - - - - trening posladkow wypychanie stopami hack maszynie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57598 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: brzuchaty łydki
    Mięśnie pomocnicze: płaszczkowaty łydki, piszczelowy tylny, strzałkowy długi, strzałkowy krótki, zginacz długi palców, zginacz długi palucha
    Stabilizatory: czworogłowy uda, kulszowo - goleniowe

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Wejdź na platformę suwnicy. Plecy powinny przylegać do oparcia. Umieść stopy na platformie w taki sposób, aby znajdowały się na niej palce. Weź wdech i rozpocznij ruch wypychania palcami. Kolana powinno się trzymać prosto lub lekko ugięte. W momencie maksymalnego napięcia przytrzymaj trochę, zrób wydech i powróć do pozycji wyjściowej, powoli kontrolując ciężar aż do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni.

    Uwagi: Należy upewnić się, że palce stóp są odpowiednio ułożone tzn. tak, aby nie było możliwości ich zsunięcia się podczas wykonywania ćwiczenia.

    Ustawienie stóp: Ustawiając stopy palcami na zewnątrz mocniej angażuje się przyśrodkową głowę mięśnia brzuchatego łydki (wewnętrzny obszar łydek), zaś ustawiając stopy palcami do wewnątrz (pięty na zewnątrz) bardziej angażuje się głowę boczną mięśnia brzuchatego łydki (zewnętrzny obszar łydek). Ustawiając stopy równolegle głowy mięśnia brzuchatego łydki pracują tak samo.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko