Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wypychanie nogi w tył w klęku podpartym na suwnicy

- - - - - trening posladkow wypychanie nogi kleku podpartym suwnicy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Eva KFD

Eva KFD

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 424 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miasto:Lublin
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: pośladkowy wielki
Mięśnie pomocnicze: przywodziciel wielki, czworogłowy uda,
Stabilizatory: prostowniki grzbietu, skośne brzucha, pośladkowy średni, pośladkowy mały, kulszowo - goleniowe, proste brzucha, piersiowy większy i mniejszy, trójgłowy ramion.

Wykonanie: Stań w klęku podpartym na poduszkach maszyny. Jedną stopę oprzyj o suwnicę tak, aby zachować stabilna pozycję i weź wdech. Wypychaj nogę do góry poprzez prostowanie jej w kolanie, równocześnie robiąc wydech. Następnie prowadź nogę w dół i w tym samym czasie zginaj kolano, jednocześnie biorąc wdech.

Uwagi: Ćwiczenie można wykonywać na dwa sposoby. Po pierwsze jednonóż, a po drugie naprzemiennie, czyli ta sama liczba powtórzeń jedną nogą, a następnie drugą. Podczas wykonywania ćwiczenia należy unikać wyginania grzbietu – trzeba starać się utrzymać go prosto. Robiąc klęk podparty można mieć proste łokcie i opierać się na dłoniach lub zgięte łokcie i opierać się na przedramionach.

Dodany obrazek
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko