Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyprosty tułowia na ławeczce / na maszynie

- - - - - trening plecow wyprosty tulowia laweczce maszynie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 56282 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: prostowniki grzbietu
    Mięśnie pomocnicze: pośladkowy wielki, przywodziciel wielki, kulszowo - goleniowe
    Stabilizatory: ---

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Ułóż się na ławeczce, twarzą w kierunku podłoża. Biodra spoczywają na oparciu, zaś nogi zaprzyj o bloczek znajdujący się na dole ławeczki. Skrzyżuj ręce na piersiach (więcej w uwagach), weź wdech i rozpocznij zgięcie. W momencie wyprostu zrób wydech i wróć do pozycji wyjściowej.

    Uwagi: Jest to ćwiczenie izolowane. Podczas wykonywania ćwiczenia, nogi należy trzymać lekko ugięte w kolanach, gdyż przy wyprostowanych kolanach dochodzi do nadmiernego przeprostu i cierpią stawy kolanowe. W momencie wyprostu dla zwiększenia intensywności można przytrzymać tułów na kilka sekund. Na siłowniach można spotkać się z różnego rodzaju ławeczkami, które różnią się głównie kątem nachylenia. Początkującym polecane jest wykonywanie ćwiczenia na ławeczce bardziej skośnej, ponieważ jest to łatwiejsze. Ćwiczenie można wykonywać ze sztangą na karku, z talerzem przed sobą lub za karkiem. Ze względu na mniejszą dźwignię (co powoduje mniejsze obciążenie stawów), poleca się wykonywanie wersji z obciążeniem trzymanym przy piersi. Na początku jednak powinien wystarczyć ciężar własnego ciała, a nawet w miarę wzrostu zaawansowania zalecane jest ostrożne dobieranie ciężaru.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 2

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko