Skocz do zawartości

Zdjęcie

WYNIKI REKRUTACJI do TESTU REDUKCJA / MASA

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#81
WinterR

WinterR

    <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 20770 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno
    Te dodatkowe kcal pójdą w mięso dobrej jakości wiec nie ma co sie bać ;D hehe
    • 0

    #82
    luk604

    luk604

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4409 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice

    Matias, patrząc na foto twojej formy, w ogóle się nie dziwę. Już ci to kilka razy pisałem, ale konkretnie to wygląda %)! Skoro zaczynamy test, to trzeba machnąć ten trening!

     

    WinteR, tak sobie to tłumaczę %). Wierzę w to!


    • 0

    #83
    matiaspl

    matiaspl

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5485 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jaworzno
    • Staż [mies.]: 48

    Matias, patrząc na foto twojej formy, w ogóle się nie dziwę. Już ci to kilka razy pisałem, ale konkretnie to wygląda %)! Skoro zaczynamy test, to trzeba machnąć ten trening!

     

    WinteR, tak sobie to tłumaczę %). Wierzę w to!

     

    A tam formy, prosiak jak zwykle haha. Co do treningu to fakt, trzeba sie styrac konkretnie,a z Hi Tecem będzie łatwiej :)


    • 0

    #84
    AmarthGurth

    AmarthGurth

      Squat. Bench Press. Deadlift.

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2927 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: XI.12

    Paczka z "towarem" przyszła wczoraj i do mnie, nie będę dublować zamieszczonych już wyżej fotek, wszystko ładnie zapakowane i wypełnione "kluskami styropianowymi", koszulka w bonusie - dzięki ;) Bardzo dobry materiał w ocenie mojej żony (pracuje w "branży"), dziś będą testy na treningu  :thx: 


    • 0

    #85
    Kamil-Nowakowski

    Kamil-Nowakowski

      HI TEC NUTRITION

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11976 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo

    dzięki:) to od PO jedziemy z tematem :)


    • 0

    #86
    lemn

    lemn

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6944 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice

    Sporo ładnych zestawików rozdanych :brawo:

    Powodzenia!


    • 0

    #87
    MrBlue

    MrBlue

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4003 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna

    Zestawy zawsze konkretne są :) 


    • 0

    #88
    Kamil-Nowakowski

    Kamil-Nowakowski

      HI TEC NUTRITION

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11976 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo

    to od jutra zaczynamy:)


    • 0

    #89
    matiaspl

    matiaspl

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5485 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jaworzno
    • Staż [mies.]: 48

    to od jutra zaczynamy:)

     

    Ja już dzisiaj rozpisuję co, ile i kiedy mam wziąć bo troszkę tego jest ! :)


    • 0

    #90
    MoniQue82

    MoniQue82

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2682 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Kobieta

    Ja już dzisiaj rozpisuję co, ile i kiedy mam wziąć bo troszkę tego jest ! :)

    hehe, dla mnie to w ogóle kosmos tyle supli w ciągu dnia, więc z początku chyba przypominajkę w telefonie ustawię %)


    • 0

    #91
    matiaspl

    matiaspl

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5485 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jaworzno
    • Staż [mies.]: 48

    hehe, dla mnie to w ogóle kosmos tyle supli w ciągu dnia, więc z początku chyba przypominajkę w telefonie ustawię %)

     

    Dla mnie też niespotykana ilość,zwłaszcza że u mnie przeważnie suplementacja kończyła się na dwóch, max trzech produktach wliczając witaminy:D


    • 0

    #92
    WinterR

    WinterR

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20770 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    hehe, dla mnie to w ogóle kosmos tyle supli w ciągu dnia, więc z początku chyba przypominajkę w telefonie ustawię %)

    hehe mam podobnie :D niby młody a kłopoty z pamięcią xD haha 


    • 0

    #93
    aisakdan

    aisakdan

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4987 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Poznań

    Ja już rozpiskę mam dzięki kochanemu, mojemu drogiemu koledze, który to ogarnął no i co.. lecimy od poniedziałku! %)


    • 0

    #94
    MoniQue82

    MoniQue82

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2682 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Kobieta

    hehe mam podobnie :D niby młody a kłopoty z pamięcią xD haha 

    no to co ja stara mam powiedzieć %)  chyba jeszcze lecytynę włączę do suplementacji %-)


    • 0

    #95
    WinterR

    WinterR

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20770 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    Pierdziulisz :D do starości to Ci jeszcze daleko :D  :loler:


    • 0

    #96
    AmarthGurth

    AmarthGurth

      Squat. Bench Press. Deadlift.

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2927 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: XI.12

    no to co ja stara mam powiedzieć %)  chyba jeszcze lecytynę włączę do suplementacji %-)


    Heh, no to popatrz na moj licznik, ciekawe czy lub ile jest osob w moim wieku lub starszych na tym forum ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko