Jump to content

Photo

Wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego (chyba rekompozycja)

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
Nati-Nati

Nati-Nati

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 posts
Witajcie!  ^_^
Trochę się już w tym wszystkim gubię i opadam z motywacji. 
Ćwiczę ponad rok czasu. Wpierw były to same ćwiczenia interwał/cardio/gumy.
Teraz chciałabym zabrać się za to poważniej i mądrzej. Zakupiłam wagę kuchenną, zainstalowałam fitatu i co dalej? :o
Więc tak mam 159 wzrostu, waga ok. 55kg i 23 lata. 
Ludzie mówią, że nie jestem gruba ale nie wiedzą iż zmagam się o zgrozo ze skinny fat. 
Odkąd pamiętam jestem tłuszczem, za dzieciaka byłam grubaskiem. Schudłam, czułam się zbyt pewnie i żarłam znowu tyjąc. W 2020 udało mi się ponownie schudnąć jednak sylwetka nie wygląda zdrowo. Tkanka tłuszczowa jest dla mnie uwłaczająca. Chce zbudować/odsłonić mięśnie o ile jakieś tam czyhają.
Aktualnie siedzę w domu i z niego niewiele wychodzę :c W ciągu dnia wraz z treningiem to wleci te 10k-12k kroków.
Już od jakiegoś czasu zgodnie z postanowieniem wpada więcej treningów siłowych zwłaszcza na pośladki.
Ćwiczę w domu 2-3 siłowe i raz porządne spalanie.
 
Schody zaczynają przy kalkulatorze na zapotrzebowanie. Nie jestem pewna czy mam przytyć czy schudnąć? Ćwiczyć więcej, ćwiczyć mniej. Bardziej zależy mi na rekompozycji. Kalkulatory pokazują różne wyniki.  :crying:
 
 
Póki co stosuje się do tego: https://sklep.sport-...ks-pol-750.html czyli 1817kcal. 
 
 
Pomożecie wystartować?  :blush: Proszę.. pierwszy raz piszę taki post, a już na 1 grupie fb został olany.
 

Attached Thumbnails

  • 1.jpg
  • 2.jpg

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Finn3

Finn3

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 posts

Wpierw wylicz sobie zapotrzebowanie:

https://www.sfd.pl/Z...BF-t276436.html

 

Już od jakiegoś czasu zgodnie z postanowieniem wpada więcej treningów siłowych zwłaszcza na pośladki.

Dwa - poczytaj jak budować mięśnie:

http://www.fiteligent.pl/fitstart/

 

Ogólnie założenie jest takie, że należy ćwiczyć całe ciało i robić to w miarę sensownie. Skupianie się na przysłowiowo "jednym" mięśniu może Ci niewiele dać.

 

 

Trzy - zacznij liczyć kcal :) i ułóż jakąś sensowną dietę. Polecam zrobić sobie dziennik na: sojosyfy.pl


  • 0

#3
Nati-Nati

Nati-Nati

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 posts

Przeczytałam to i bardziej się zdemotywowałam niż kiedykolwiek. Mam ciężary od 2kg do max 20kg i z tego wynika, że mogę sobie je wyrzucić bo nie dadzą mi żadnych, ciekawych efektów. Gumy zapewne również są do niczego. Tylko siłownia kropka. 


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko