Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyjazd a poprawa definicji, samopoczucie - jakie przyczyny?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
stefankoks

stefankoks

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Łódź
  • Staż [mies.]: 33

Cześć,

 

na wstępie napiszę że jeśli temat nie jest umieszczony w odpowiednim dziale to proszę o przeniesienie :)

 

Sytuacja wygląda następująco, mam za sobą 2 tygodniowy wyjazd na którym dałem sobie luz i czas na regeneracje po ciężkich treningach od grudnia tydzień w tydzień. Bardzo niezdrowa miska, pizze, naleśniki, alkohol, no generalnie bez żadnych ograniczeń. Brak suplementacji jakiejkolwiek, postanowiłem też odpocząć od wszelkich stymulantów, spalaczy. Z racji tego że miałem dostęp do siłowni zrobiłem raptem 3 treningi górnych partii, na nogi nie było warunków. A wiec odpoczynku miałem około 10 dni. Samopoczucie super, brak ciągłego zmęczenia, dobry nastrój, większy popęd itd.

 

Przed wyjazdem od Kwietnia jestem na redukcji i IFie, miska trzymana b. dobrze, powoli schodziłem z kalorii. Na treningach również dawałem z siebie wszystko. Trenowałem planem Push&Pull 4 dniowym w tym intensywnie nogi, można powiedzieć że z priorytetem. Na pierwszym przysiady oraz MC typowo siłowo do tego wykroki. Na drugim bardziej na pompę lecz również z możliwie jak najwiekszym ciężarem, hack przysiady, wyprosty siedząc oraz uginanie siedząc. Aeroby 2-3 razy w tygodniu, w tym 1.5h piłki nożnej ze znajomymi na orliku, dość intentywnie. Wspomagałem się OxyElite Pro, jabłczanem i witaminami. Jeśli chodzi o samopoczucie w sumie można że było ciężko, ciągły brak humoru, zmęczenie, duużo mniejsza ochota na seks.

 

Po wyjeździe tak jak po górnej części ciała można było zaobserwować "spadki" czyli po prostu mniejsze nabicie mięśnia bez zmian na plus tak dół wyraźnie poszedł do przodu. Znaczna poprawa separacji na nogach, dużo lepsze nabicie, lepsza definicja. Mój partner treningowy który w tym czasie również wyjeżdzał zaobserwował dokładnie to samo, tyle że on cały czas był na masie.

 

Stąd moje pytanie, co mogło mieć wpływ na taki stan rzeczy i czy w związku z tym nie wychodzi na to że po prostu się przetrenowuję i czy powinienem coś zmieniać w swoim planie trenigowym, nawykach itd.

 

Byłbym wdzięczny za pomoc i rzeczowe odpowiedzi.

Pozdrawiam!

 

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    To co zaobserwowałeś to nabicie glikogenem i wodą, czyli nic dziwnego.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko