Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wycinka - jaka dieta i trening?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
eltonos

eltonos

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 76 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7

    Zabieram się powoli za wycinkę, moja waga to 77 kg, wzrost 185, chciałbym zrzucić troche tłuszczu z okolic burzcha.

    1) Przechodzę z diety masowej na redukcje, pytanie teraz jakie produkty zostawić, usunąć, a jakie dodać??

     

    Jajka / płatki musli z mlekiem / ciemne pieczywo / wpc + mleko

     

    ciemne pieczywo + twaróg / szprot / mintaj itp.

     

    ryż biały/makaron + pierś z kurczaka + warzywa

     

    Po treningu: banan + wpi

     

    ryż biały/makaron + pierś z kurczaka + warzywa

     

    wpc + wiórki kokosowe / oliwa z oliwek / jajka / orzeczy

     

    Mniej więcej tak to wygląda jeśli chodzi o spożywane przeze mnie produkty. Staż jakieś 5-6 miesięcy, waga szła do góry, od miesiąca stoi w miejscu i chciałbym zrobic wycinkę. Na początek mam zamiar nie obcinać kalorii, a dorzucić do treningu siłowego (3x w tygodniu) rowerek stacjonarny (3x w tygodniu w DNT). 

     

    2) I tu pytanie, jaki trening na rowerek zastosować? Interwałowy? Jeśli tak, to o jakiej długości, ile powinny trwać interwały i jaką powinny mieć intensywność?

     

    3) Czy warto zaopatrzyć się w jakiś lekki spalacz? Co możecie polecić?

     

    Dodam tylko, że biorę jeszcze witaminy, omegę oraz BCAA (10 g przed treningiem zarówno siłowym jak i cardio).

     

    pozdrawiam


    Edytowany przez eltonos, 14 czerwiec 2014 - 15:36 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    Tłuszcz zrzucasz równomiernie z całego ciała nie da się tylko z brzucha.

    Według mnie:

    Posiłek:

     

    1. jajka , dałbym płatki owsiane, trochę mleka
    2. pieczywo żytnie , rybka/kurczak.indyk/wolowina
    3. ryz/makaron , kurczak
    4. Warzywa dałbym po treningu , ryz/makaron / mięsko
    5. Kolacja miej więcej ujdzie

    Wiadomo ,że banan po treningu białko możesz dać tak samo. Co do treningu cardio wtrącać się nie będę bo są inne osoby ,które w tym zakresie na pewno lepiej Ci doradzą. Jeśli chodzi o spalacz to narazie sobie odpuść nie będzie Ci potrzebny. Obcinaj kalorie nie więcej niż 300/400 tyg. Jak metabolizm już rozpędzisz to co najwyżej pod sam koniec jakiś nie za mocny spalacz możesz zapodać . Do witamin się tak samo nie będę wtrącał


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników