Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wtam

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Sow1n

Sow1n

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 133 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Domaniów
    • Staż [mies.]: 5
    Siama, siedze na tym forum okolo 2tygodni, a dopiero zauwazylem dzial "przedstaw sie". A wiec nazywam sie Sebastian, mam 14lat i cwicze od kilku miesiecy. Zarejestrowałem sie tutaj w celu uzyskania wiedzy na temat cwiczen itp. Bardzi mi sie tutaj podoba, no i to chyba tyle... :-P
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Banieczka

    ~Banieczka

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 712 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Alaska
    • Staż [mies.]: ~
    witam
    • 0

    #3
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    siemandero
    powiedz jak tu trafiles, napisz cos wiecej o sobie.
    • 0

    #4
    Sow1n

    Sow1n

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 133 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Domaniów
    • Staż [mies.]: 5
    Trafilem tutaj dzieki mojemu koledze, ktory chcial zaczac cwiczyc, lecz chcial jakis porad. Polecil mi te forum.
    Cos o mnie... hmmm... Moja przygoda z ciezarami zaczela sie 2lata temu. Bawiłem sie z kuzynem w siłownie. On miał tam jakies hantelki ojca (10kg). Bralismy sobie to na klate itp. Wtedy myslalem ze pocwicze kilka dni i bede wypakowany :brawo: No i tak cwiczylem z nim tydzien i mi przeszlo... Potem po pol roku zapytalem ojca czy nie ma jakis hantelkow. Dal mi jakies 2 (jeden 3kg, a drugi 5kg). No i cwiczylem tak miesiac nimi, az mi sie znudzilo. Kolejna proba byla dokladnie taka sama, tylko ze zachorowalem i juz mi sie nie chcialo pozniej cwiczyc. To bylo 1,5roku temu. Od poczatku zaczelem cwiczyc od stycznia tego roku. Rodzice kupili mi atlas. No od wtedy, do teraz ciagle cwicze z 2przerwami miesiecznymi. Teraz cwicze u tego samego kuzyna co zaczynalem 2lata temu, na laweczce z gryfem, jakeis rozpietki, modlitewniki itp itd.
    • 0

    #5
    N00bNextDoor

    N00bNextDoor

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 750 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów
    • Staż [mies.]: Powrót
    Witam.
    • 0

    #6
    Jimmy Pif-Paf

    Jimmy Pif-Paf

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2956 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Nowy Sącz
    • Staż [mies.]: ...+1
    Witam !
    • 0

    #7
    marcin33363

    marcin33363

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 75 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń
    • Staż [mies.]: 4 l
    elo
    • 0

    #8
    exical12

    exical12

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1435 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Podkarpackie
    • Staż [mies.]: 33BJJ
    Cześć
    • 0

    #9
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    Witam na kfd
    • 0

    #10
    pavlox

    pavlox

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 116 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    siema i powodzenia, dobrze trafiles ;]
    • 0

    #11
    Fuuton

    Fuuton

      Super spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8461 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Siemanko
    • 0

    #12
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Siemano :)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko