Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wspięcia na palce siedząc na maszynie / siedząc ze sztangą

* * * * * 1 głosów trening posladkow wspiecia palce siedzac maszynie sztanga

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57598 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: płaszczkowaty łydki
    Mięśnie pomocnicze: brzuchaty łydki, piszczelowy tylny, strzałkowy długi, strzałkowy krótki, zginacz długi palców, zginacz długi palucha
    Stabilizatory: ----

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Usiądź w siedzisku maszyny (więcej w uwagach) i zaprzyj uda o poduszki. Umieść stopy na podkładce, weź wdech i zacznij ruch wspięcia. W najwyższym punkcie przytrzymaj trochę, zrób wydech i powróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia łydek. Podczas wykonywania ćwiczenia trzymaj tułów prosto.

    Uwagi: Ćwiczenie to można również wykonać za pomocą suwnicy Smitha oraz za pomocą wolnej sztangi. Szczególnie w tym drugim przypadku należy trzymać sztangę mocno i pewnie tak, aby utrzymać ją w stabilnym położeniu. Dla wygody można owinąć ją ręcznikiem.

    Ustawienie stóp: Ustawiając stopy palcami na zewnątrz mocniej angażuje się przyśrodkową głowę mięśnia brzuchatego łydki (wewnętrzny obszar łydek), zaś ustawiając stopy palcami do wewnątrz (pięty na zewnątrz) bardziej angażuje się głowę boczną mięśnia brzuchatego łydki (zewnętrzny obszar łydek). Ustawiając stopy równolegle głowy mięśnia brzuchatego łydki pracują tak samo.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko