Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wskazówki w zmianie treningu

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
AlanZ

AlanZ

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Slawno/Warrington
    • Staż [mies.]: 40
    Witam wszystkich najpierw kilka slow o mnie. Mam 19 lat moja przygode z silownia zaczelem ponad 3 lata temu w szkole sredniej - namowila mnie wtedy moja dziewczyna po jakims czasie dziewczyna odeszla a silka zajela jej miejsce w moim sercu :D. Jako "instruktora" mialem starszego brata i jego kolege ktorzy cwiczyli juz wtedy jakos okolo roku czasu. Zaczynajac cwiczyc mialem 167cm wzrostu i wazylem 52 kg i podnosilem wowczas 35 kg na klate :D obecnie 170cm waze 70kg i wyciskam 105kg i niestety od dluzszego czasu nic nie jestem w stanie z tym zrobic cwicze systematycznie i sumiennie ale efektow nie widac. Wiem ze powinienem zmienic trening juz dawno ale nie mam sie kogo poradzic a samemu go zmieniac tez nie jestem przekonany bo nie posiadam odpowiedniej wiedzy i nie chce potem zalowac spadkow i straconego czasu. Dlatego zwracam sie do was z prosba o pomoc:)
    Co do diety posiadam takowa w miare mozliwosci i caly czas staram sie jak najlepiej odzywiac ale nie zawsze jest to latwe:)Od 6 miesiecy pracuje fizycznie 4 dni w tygodniu od 16 do 2 w nocy na silownie chodze przed praca.

    Obwód przedramienia 32
    Obwód klatki piersiowej 105
    Obwód uda 51
    Obwód łydki 36
    Waga 70
    Wzrost 170
    Obwód ramienia 38
    Obwód w pasie 80
    Staż treningowy 40 miesiecy

    Moj dotychczasowy trening: (zwiekszam obciazenie zmniejszam ilosc powtorzen)
    pierwszy dzien - klata
    plaska 4 serie 10,10,8,6
    skos 4 serie 10,10,8,6
    rozpietki 10,10,8
    przenosy 10,10,8
    na na dobicie dwie serie glowa w dol 10,10 powt.

    drugi dzien - plecy
    podciaganie na drozku 4 serie 10,10,8,6
    wioslowanie 4 serie 10,10,8,6
    martwy ciag 2 serie,10,10 powt (z tego wzgledu ze w robocie duzo dzwigam nie chce sobie narobil lipy)
    sciaganie ciezaru na maszynie za glowe 4 serie 10,10,8,6

    trzeci dzien - barki
    wyciskanie na sztangielkach 4 serie 10,10,8,6
    przenosy sztangi wzdluz tulowia 4 serie 10,10,8,6
    podnoszenie sztangielek przeed siebie + na boki (jedno po drugim) 4 serie 10,10,8,6
    kaptury 4 serie po 20 powt

    czwarty dzien - bic+tric
    biceps
    podnoszenie lamanej sztangi stojaco 3 serie 10,10,8
    mlotkowe na sztangielkach 3 serie 10,10,8
    uginanie ramion z obrotem 3 serie 10,10,8
    triceps
    pompki szwedzkie 3 serie 10,10,8
    wypychanie sztangi waskim uchwytem 3 serie 10,10,8
    prostowanie ramion na wyciagu 3 serie 10,10,8

    piaty dzien - nogi (pluje sobie w twarz i wstyd mi ale robie je dopiero od poltora miesiaca)
    przysiady ze sztanga 4 serie 10,10,8,6
    prostowanie nog na maszynie 4 serie 10,10,8,6
    zginanie nog na maszynie 4 serie 10,10,8,6
    lydki 4 serie 10,10,8,6

    * Staram sie cwiczyc od poniedzialku do piatku poniewaz w weekendy silownie zamykaja zanim wstane :)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko