Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
tvreporter

tvreporter

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 143 postów
Witam. Chciałem o cos zapytać kogos, kto się na tym wszystkim zna. Przy normie <5,61 mój wynik dla tego wskaźnika wynosi 78,61 IU/m l. . Od 2 lat leczę tarczycę na niedoczynność. Jednak przeszła ona obecnie w nadczynność. O co chodzi? Zażywam Euthyrox, bo lekarz mi to przypisał. Mam bolesne skurcze mięśni nóg i rąk , a czasami nawet budze sie w nocy, musze rozmasowac i poczekać aż przejdzie. Czy te skurcze mogą być spowodowane niewłaściwym działaniem tarczycy?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kar3

kar3

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 163 postów
Wskaźnik peroksydazy tarczycowej wskazuje, ze brałeś za dużo leków i dlatego jedna postać tarczycy przeszła w drugą. Skurcze sa tego dowodem! W jakis posób chcesz teraz ich uniknąc? Myśle,że magnez i wapń dostarczany w diecie powinien ci pomóc. Polecam supelmenty diety!
  • 0

#3
jankomuzykant89

jankomuzykant89

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 132 postów
Spróbuj porozmawiać o tym z endokrynologiem. Ja mam równiez wyniki swojego wskaźnika peroksydazy tarczycowej. Są troche zawyżone. Miewam uporczywe napady ciepła i swędzenie skóry. Skurcze to jeszcze nic. Moze nic więcej Ciebie nie spotka. Ale jeśli tak to musi o tym wiedzieć Twój lekarz. Trzymaj się. Pa
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko