Skocz do zawartości

Zdjęcie

wistrol+testosteron prolo

- - - - - wistrol testosteron prolo

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
smola29

smola29

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    SIEMA!!!!!!!!! -_-
    Moj kolega ma pytanie???
    Na poczatek jego dane:
    180cm 70,4kg i od 3 lat trenuje lat 21 na klate 82,5kg na pelen przysiad 120kg na pol przysiad 2x150kg
    Chcialby zrobic cylk na sile.Ma 100tab winstrolu i 12 ampulek testosteronu?Jak mozna rozpisac ten cykl i co mozna wziasc na odblok i jak dlugo?Ile mozna sie spodziewac przyrostu masy?Bo chodzi mu na maly przyrost masy do 3kg i duzy przyrost sily!!!(szczuply i silny) :-D
    Pozdro!!!!! :-P
    Piszcie odpowiedzi!!!!
    • 0

    #2
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24235 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    moim zdaniem obydwaj jestescie siebie warci -_-
    • 0

    #3
    smola29

    smola29

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    moim zdaniem obydwaj jestescie siebie warci -_-

    twoje zdanie jest do dupy bo nie odpowiedziales na moje pytanie!!!!!!!

    Edytowany przez smola29, 18 październik 2007 - 22:25 .

    • 0

    #4
    BozeKopsnijRozum

    BozeKopsnijRozum

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3813 postów
  • Wiek: 12
    Pewnie ten kolega to Ty. =D (i pamiętaj sam siebie nie oszukasz)

    Co to za Wins i Test bo bez konkretnych danych nie ma jak dać odpowiedzi.

    Aaaaa, i nie obrażaj kolegi Slinka. -_-
    • 0

    #5
    smola29

    smola29

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Ten kolega to trenuje skok w dal!!!!!!Nie chodzi mu na na duzy przyrost masy tylko na sile!!!Testosteron prologatum i winstol stanozolol tab.10mg.Zna sie ktos na tym jak rozpisac cykl??

    Edytowany przez smola29, 19 październik 2007 - 08:17 .

    • 0

    #6
    gieksiarz

    gieksiarz

      Znawca w dziale doping

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2285 postów
  • Wiek: 48
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Górny SLąSK.
    • Staż [mies.]: 6lat
    człowieku nie rób wielkiej obrazy ale z tymi wymiarami zacznij inwestować
    w diete kreatynę i gainera,do tego jeszcze carbo saa nie posiadaj a kalorii,
    ja na przez 6 lat trenowalem tylko na suplach z dobrym skutkiem , saa sie
    bierze jak zadne suple juz nie działają.
    • 0

    #7
    smola29

    smola29

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    w odzywki to inwestowalem co roku w wszystko witaminy max carb to co 2 miechy kupowalem fosforan kreatyny to na sezon amnino bcaa co miecha kiedys kupilem gainera mas xxl 5kg to weszlo mi na mase ale razem z tluszczem a nie oto chodzi no nie wspominajac juz o hmb w plynie i o glutaminie w proszku hi teca bo sa drogie a tez malo pomagaja
    • 0

    #8
    autograf deki

    autograf deki

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1324 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:malopolska
    • Staż [mies.]: 3lata
    jak to malo pomagaja .pomagaja i to bardzo..jakbys potrafil dobzre wszystkim operowac i dieta i suplami oraz odnowa bilogiczna to niema h... bys mial to co chcesz..aco do sily to jest trening do tego anie saa...jakies bledne kolo krecisz i nic ztego nie osoagniesz.kreatyna ,arginina,bcaa,i roznego rodzaju saponiny..tyle jesli chodzi o sduple do sily..
    • 0

    #9
    smola29

    smola29

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    diete stosuje bo nie jem guwna typu chipsy gazowanych napojow nie pije nie jest smazonych duzo rzeczy na smalcu i dlatego mam bardzo malo tkanke tluszczowa.Ale no nie powiedzie mi ze odzywki sa drozsze od sterydow.CZY KTOS WIE JAK DOBRZE ROZPISAC CYKL WINSTROLA I TESTOSTERONU??????????
    • 0

    #10
    autograf deki

    autograf deki

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1324 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:malopolska
    • Staż [mies.]: 3lata
    ale kolego ja jak wazylem 60 kilo czyli chyba tyle co ty to wyciskalem juz prawie 100 i nie bralem wtedy nic a chodzilem chyba do 8 klasy podstawowki ..wpolowie lat 90 malo kto wiedzial o internecie i sterydach ..ztwoim profilem i tym z emldy ejstes to daj sobie spokoj i nie kombinuj bo nic ci to nie da..desperacja czy satysfakcja ...??trening jest czyms co daje wszystko ..jedz smacznie i pij wode anie browary i bedzie git ...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko