Skocz do zawartości

Zdjęcie

waszym zadniem ??

- - - - - waszym zadniem

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
groooszek

groooszek

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 25 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    Siema wszystkim mam do was pytanie co mi byscie poradzili patrzac na moj profil oczywiscie trzymam diete :)

    Edytowany przez groooszek, 07 kwiecień 2007 - 12:16 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    a miales juz jakeis cykle wogole?
    trzymasz diete ale waga nie jest za duza..od kiedy ja trzymasz? jesli chesz cos wziasc to mozesz zapodac mono z universala np i to ci wystarczy,albo zrob nadywzke kaloryczna i wtedy laduj bialko+carbo(oprocz diety oczywiscie)

    Edytowany przez sonyer22, 07 kwiecień 2007 - 12:27 .

    • 0

    #3
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    Tak jak sonyer polecam ci mono z Universala. Jesli nie masz za duzo kasy to wez np kreatyne VitalMax zielona. Do uzupelnienia diety mozesz kupic bialko i carbo lub dobrego gainera poniewaz zawiera duzo kalorii i w polaczeniu z dieta twoja waga powinna skoczyc w gore.
    pozdro
    • 0

    #4
    ___KAMIL___

    ___KAMIL___

      Kazach(R)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7096 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci???
    • Staż [mies.]: Sporo
    Polecił bym Ci carbo+białko+kreatynę no i oczywiście dobra dieta+trening typowo na mase, bo wychodzę z założenia że chodzi Ci o masę na 1 miejscu
    • 0

    #5
    groooszek

    groooszek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 25 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    diete trzymam od miesiaca i przytylem 4 kg :)

    oczywiscie narazie chodzi mi tylko o mase
    • 0

    #6
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    no to ladny wynik...jesli bedziesz trzymal dalej napewno moze byc tylko lepiej... %)
    pozdro
    • 0

    #7
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    4kgw miesiac no gratuluje %) Dalej trzymaj solidna diete, dodaj kreatyne i masa naprawde pojdzie w gore :lol:
    pozdrawiam i zycze duzych przyrostow :lol:
    • 0

    #8
    groooszek

    groooszek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 25 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    co byscie powiedzili jak bym jeszcze dolozyl nitro nie zabogato by tego bylo ??
    • 0

    #9
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    To twoj pierwszy cykl wiec wez TYLKO mono. Zaczyna sie od slabszych srodkow aby pozniej przechodzic stopniowo do coraz to mocniejszych.

    Edytowany przez kuba_grodkow, 07 kwiecień 2007 - 19:03 .

    • 0

    #10
    Formel

    Formel

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 525 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pakernia
    • Staż [mies.]: 42
    creatyna albo jakis gainer jesli masz jakies niedociagniecia w diecie !!
    • 0

    #11
    Paul24333

    Paul24333

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2004 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    na nitro znacznie za wcześni, teraz mono np. z glutaminą
    normalnie polecił bym ci gainera albo białko z carbem, ale patrząc na przyrosty po twojej diecie zdaje mi się że jest konkretna :w00t:
    • 0

    #12
    groooszek

    groooszek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 25 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    a np : kreatyna+dextroza+tauryna mysle ze to powino dobrze sie zgrywac do tego moze jeszcze jakis gainer ??
    • 0

    #13
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    dextroze wywal bo jest niepotrzebna.No chyba ze chcesz koniecznie to wal tylko po treningu na uzupelnienie glikogenu. Jesli chcesz jej do wspomagania wchlaniania kreatyny to sobie daruj bo to mit. Uwazam ze gainer ci nie jest potrzebny poniewaz jak widac masz solidna diete.
    P.S. Cos ty robil o 5.35 rano? Spania nie masz? :blink: ^_^ Chociaz ja sam juz nie spalem dzisiaj o tej porze :huh:
    pozdrawiam
    • 0

    #14
    groooszek

    groooszek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 25 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    o 5.35 wybie ralem sie do kosciola hehe to odstawiamy dextroze powiadasz
    • 0

    #15
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX

    o 5.35 wybie ralem sie do kosciola hehe to odstawiamy dextroze powiadasz

    jesli to pytanie to odp brzmi TAK
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko