Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wand na UFC 29 Grudnia?

- - - - - info zapowiedz walki grudnia

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Padre

Padre

    Padre Pro %)

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12874 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    http://www.irishwhip...uts-dec-29.html
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Padre

    Padre

      Padre Pro %)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12874 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    juz oficialnie !

    http://www.ufc.com/i...detail&gid=7253
    • 0

    #3
    omkaaa

    omkaaa

      BJJ TEAM

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2351 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:LONDYN
    • Staż [mies.]: duzo
    wedlug mnie zmiecie icemana oczywiscie jak bedzie z nim walczyl.

    Edytowany przez omkaaa, 21 sierpień 2007 - 00:03 .

    • 0

    #4
    Padre

    Padre

      Padre Pro %)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12874 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    bedzie, juz coraz czesciej sie o tym pisze, oby:)
    • 0

    #5
    Mentor-

    Mentor-

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1769 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:nigdy nie śpi..
    • Staż [mies.]: sporo
    Heh ciekawe bo z tego co wiem to zzabardzo mu nei idzie ostatnio..mam nadzieje że teraz se odbije..
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko