Skocz do zawartości

Zdjęcie

Walcze o suplementy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Max55

Max55

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów
Siema.
Zalozylem sie z kumplem o dowolne suplementy w cenie do 200zl ze wygram konkurs.
Kto moze niech odda glos na zestaw nr 3 i przyczyni sie aby suple trafily do mnie:)
Z gory dzieki!

naszoswiecim.pl/fotograficzne-konkursy/item/432-wybieramy-zdjecia-w-konkursie pozycja nr 3!
  • 2

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
michalgwo

michalgwo

  • KFD pro
  • PipPip
  • 81 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 18
    Głos oddany, powodzenia. Myślę, że to złe miejsce na ten temat, mimo wszystko.
    • 1

    #3
    Max55

    Max55

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
    200zl na odzywki to dla mnie sporo, a jak strace 200zl to tym bardziej.
    Zaklad glupi ale za prawdziwa kase i to on go wymyslil:)
    Mam nadzieje ze mi sie uda:)

    Ps: kumpel jest "super" fotografem a ja miskiem z silowni.
    Zaklad polega na tym aby pokazac mu ze taki misiek jak ja tez potrafi cykac fajne zdjecia:)
    • 0

    #4
    Mowa.Nienawiści

    Mowa.Nienawiści

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 595 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 144
    głos oddany
    • 1

    #5
    Max55

    Max55

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
    Za glosa daje lapki:)
    • 0

    #6
    Martinnn

    Martinnn

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1609 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    Masz głos - niech suple będą z Tobą :) .
    • 1

    #7
    Max55

    Max55

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
    No dalej:)
    Pomozecie swojemu?:)
    • 0

    #8
    Fazza

    Fazza

      Wujek Samo ZŁO

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4669 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: AcoTO
    ja wiem czy ty swój widzę,że nowy na forum :lol: ale co mi tam cyknę na Ciebie
    • 1

    #9
    wektorek

    wektorek

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 590 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: >60
    a niech bedzie, nic na tym nie trace, a mozna pomoc. Glos oddany.
    • 0

    #10
    Stringer1

    Stringer1

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 153 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 16
    Ja też
    • 0

    #11
    Hawkeye

    Hawkeye

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 47 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 36
    Głos oddany powodzenia ;)
    • 0

    #12
    Entrenador

    Entrenador

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1693 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    To ja też Ci pomoge - głos oddany B-)
    • 0

    #13
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    Oki. Wysłane. :rolleyes:
    • 0

    #14
    RychoOkrzes

    RychoOkrzes

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 277 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Żywiec
    • Staż [mies.]: 36
    poszedł głos :)
    • 0

    #15
    Testoholic

    Testoholic

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 835 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25
    Zagłosowane
    • 0

    #16
    Shane94

    Shane94

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 429 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2 lata
    glos poszedl xd
    • 0

    #17
    Majeczka

    Majeczka

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 331 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 18
    zagłosowane :-) POWODZENIA !
    • 0

    #18
    .rev

    .rev

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 722 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 13
    poszło
    • 0

    #19
    magik_86

    magik_86

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 617 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: ~2010
    Kolejny głos na zestaw nr 3:)Są już 404 i prawie połowa wszystkich głosów:)
    • 0

    #20
    Thoro

    Thoro

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 676 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:MMZ
    • Staż [mies.]: długo
    nic nie stracę na tym. Głos oddany.
    Powodzenia.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko