Skocz do zawartości

Zdjęcie

Waga stoi w miejscu, co robić?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Stryjek666

Stryjek666

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam na początku dodam, że jestem kompletnie zielony w sprawach związanych z redukcją czy dietą. Całe życie jadłem co chciałem i ostatecznie skończyło się to na 108 kg w wieku 17 lat przy wzroście 183. Nie mam konkretnej diety zazwyczaj mój dzień to rano jogurt jogobella z musli, o 14 trzy kanapki z ciemnego pieczywa z szynką drobiową i na kolację jajecznica z trzech jajek. Od czasu do czasu zjem torebkę brązowego ryżu z kurczakiem i ananasem. Gdy waga stawała robiłem kilka dni głodówki 2 albo 3. Jednak od trzech tygodni waga stoi na 90 kg. Dobrze wiem, że to co robiłem było niezdrowe ale skoro działało to czemu nie? Teraz chyba dalej tak nie pociągne bo nie mogę przebić tej 90. Tutaj jest moje pytanie co zmodyfikować w mojej "diecie" albo jakie ćwiczenia zacząć robić aby znów zacząć zabijać wagę Dodam, że do tej pory schudłem na samej diecie, bez jakichkolwiek ćwiczeń.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Crissfit

Crissfit

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Trzeba będzie skupić się na podstawach, chudłeś bo głodziłeś się, im wazysz mniej tym mniej wynosi twoja przemiana materii czyli ten cały "metabolizm" i teraz tak, waga stoi bo jesz ciągle podobnie jak wtedy kiedy wazyles 108 przyniosło to efekt, no trudno żeby nie przyniosło jak była głodówka jeżeli nie liczysz kalorii spożywanych w ciągu dnia/tygodnia to nie licz na jakies przełamanie stagnacji, zapewne wydaje Ci się ze jesz mało ale w praktyce to wygląda inaczej
żeby organizm i te wszystkie zniszczone hormony mogły się w miarę unormować dobrym sposobem będzie zacząć sobie od zera kalorycznego i tak przez tydzień-dwa, włącz sobie aktywność fizyczna cardio czy interwały to będzie najlepszy sposób, jeżeli będzie za trudno możesz sobie zacząć od liczenia kroków i tak stopniowo w górę z aktywnościami.
Wracajac, wylicz swoje zapotrzebowanie i sie tego trzymaj przez najbliższe kilkanaście dni dodając tym samym aktywność fizyczna (im większa aktywność tym większe zapotrzebowanie na kcal pamiętaj), po tym okresie ucinasz sobie kalorie z rzędu 300-500, najlepiej nie schodz mocno poniżej tej skali i obserwuj co się dzieje, nie sugeruj się za dużo waga a lustrem czy pomiarem, jeżeli znowu będzie stagnacja zwiększ sobie aktywność fizyczna jeszcze bardziej,
liczę na 👍
  • 1

#3
krajowy

krajowy

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 88 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7

    glodowka zwalnia masakrycznie metabolizm bedziesz chudl jesli zrobisz mlautki deficyt kaloryczny wtedy nie bedzie szoku dla organizmu i bedzie "czul sie beziecznie" wiele mechanizmow ludzie maja w soie od dziesiatek tysiecy lat,myslisz ze masz inna watrobe niz Twoj prax40 dziadek?? mocne zwolniennie metabolzimu ostra redukcja  czy glodowka to alarm dla organizmu ze cos zlego sie dzieje wtedy cialo zwlanai metabolizm czyli miedzy innymi empi spalanai kalorii zeby ratowac zycie sotsuj rotacje kaloraiami mozesz chudnac nawet wyskakujac co jakis czas na pizze glodowka to bzdua dla nawiedoznych oczyszczanie polaczenie ie z jakims wyzszym jestestwem itd:D


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko