Skocz do zawartości

Zdjęcie

Waga

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Lebron16

Lebron16

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 104 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    witam, nie jestem pewien czy to odpowiedni dzial, ale wydaje mi sie, ze jestem bliski celu: a wiec kiedy sie wazyc? rano wieczorem w poludnie, jak to jest?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15268 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    witam, nie jestem pewien czy to odpowiedni dzial, ale wydaje mi sie, ze jestem bliski celu: a wiec kiedy sie wazyc? rano wieczorem w poludnie, jak to jest?

    Najlepiej rano, po wypróżnieniu się ;)
    • 0

    #3
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    ...na tej samej wadze.
    Pomiarów dokonuj nie częsciej jak co tydz.
    • 0

    #4
    kodziro

    kodziro

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 53 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:śląsk
    • Staż [mies.]: 5 lat
    z rana po sraniu i kompieli najlepiej, wtedy wiesz ile waży twoje ciało a nie to co zjadłeś :excl:
    • 0

    #5
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Błyszczysz elokwencją.
    To nie podwórkowe rozkminy,albo poziom wypowiedzi poprawisz,albo wogóle nie pisz.
    • 0

    #6
    kodziro

    kodziro

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 53 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:śląsk
    • Staż [mies.]: 5 lat
    a co mi zrobisz ? hehe
    • 0

    #7
    -Andrew

    -Andrew

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8174 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    kodziro popłynąłeś :ziober:

    Massive` jak się jeszcze tu odezwiesz, czemu co tydzień ? Nie lepiej było by ważyć się codziennie jeśli ma się wage w domu?

    Edytowany przez Andrew', 14 marzec 2010 - 21:52 .

    • 0

    #8
    CHAOS.

    CHAOS.

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 282 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14
    nie ma sensu sie wazyc codziennie, za duze wachania.. najklarowniejsze rezultaty uzyskasz po wazeniu sie co tydzien
    • 0

    #9
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Codzienne pomiary wagi są bez sensu bowiem dobowe wahania masy ciała mogą dochodzić do 2-3 kg

    kodziro fajnie było Cię poznać
    • 0

    #10
    demonidras

    demonidras

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 118 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0
    Najlepiej z rana po wyproznieniu twoja waga bedzie wtedy najnizsza poniewaz organizm spala energie na ogrzanie ciala jak i rowniez wydalasz wode przez oddech i pocenie sie jak bossy napisal 2-3kg wiec wazenie nie ma sensu czesciej niz co tydzien chyba ze jestes bardzo ciekawy %)
    • 0

    #11
    Lebron16

    Lebron16

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 104 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    dzieki za udzielone odpowiedzi, temat do zamkniecia elo
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko