Skocz do zawartości

Zdjęcie

W jakich odstępach czasowych po treningu siłowym spożywać suplementy?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
stasiek8

stasiek8

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 18
    Chcialem sie dowiedziec cos na temat tego polaczenia a mianowicie w jakich odstepach czasowych po treningu silowym spozywac Nitrobolona, Bcaa a kiedy Wegle + Bialko. Dla jasnosci dodam ze Weglowodany + Bialko wystepuje jako shake a Bcaa w kapsulkach.


    staz treningowy: poltora roku w tym dopiero od okolo 8 miesiecy staram sie poprawiac samego siebie i nie oszukiwac przy treningach (odpuszczac serie lub cwiczenia)

    cel: waga ta ktora mam przy wiekszej tkance miesniowej i mniejszej tkance tluszczowej

    sumplementacja: od samego poczatku: Xpand - przerwa
    - Monohydrat kreatyny Olimp - przerwa
    - Jablczan kreatyny Olimp - przerwa
    - Cytocell - przerwa
    - (wakacje zero silowni wiecej drazkow, treningow biegowych i grania w koszykowke) + spalacz Venom - przerwa
    - OLIMP KRE-ALKALYN - przerwa
    - jablczan Kreatyny Olimp

    moje cykle nigdy nie trwaly krocej niz 35 dni a trenigi zmieniam calkowicie co 30-45 dni
    (przed kazdym treningiem w cyklu czy tez nie spozywam Bcca z glutamina a po trenigu bial;ko + wegle... obecne sa tez witaminy i tran)

    przykladowy dzien: pobudka (kiedys jadlem po samym przebudzeniu kreatyne lub stak ale od pewnego czasu strasznie mnie bebechy bolaly i odpuscilem sobie ten proceder)
    - sniadanie - owsianka lub platki kukurydziane + rodzynki, suszone owoce, orzechy wloskie, migdaly
    do sniadania jem VITA MIN OLIMP
    - godzina po sniadniu stak w tym przypadku bedzie toNITROBOLON + BCAA+
    - pol godziny po zjedzeniu sumpli TRENING
    - TRENING bieznia lub rowerek okolo 5 minut, STretching zawsze solidnie, trening "wlasciwy" z zegarkiem w reku trwa do godziny 15 minut nigdy dluzej.
    Przerwy miedzy seriami to 1 minuta max poltorej minuty.
    Przerwy miedzy cwiczeniami to 2 minuty.
    Stretching potreningowy.
    Suplementacja nie wiem czy dobra ale po to tutaj zapytuje: nitrobolon + shake Weglowo bialkowy + bcca wszystko na raz.
    Bieznia chod okolo 15 minut pod gorke 7km\h + rowerek 15 minut.
    W dni Nie Trenigowe czesto robie trening Rozciaganie + Bieganie, Rowerek, Skakanka, trening na worku

    - po treningu jem obiad ktory sklada sie z przywoitej ilosci kurczaka, brokul i kaszy lub ryzu

    - 3,5 godziny po obiedzie jest trzeci posilek mianowicie Ser wiejski jakies warzywa czasel saltka warzywna plus filet

    - ostatni posilek Ser bialy + warzywa lub Tortilla z miesem + warzywa

    to jest moj pierwszy taki temat takze prosze o wyrozumialosc z checia poprawie co jest zle i opisze cos wiecej jesli trzeba
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    pierek

    pierek

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2130 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:moje a w nim
    • Staż [mies.]: lata
    Chcę Ci pomóc, ale nie mam ochoty czytać całości bo umyka mi kontekst ;)
    Odpowiem na to co zawarłeś w 1szym zdaniu:
    1) Nitrobolon nie PO, a PRZED treningiem siłowym
    2) co do białka, węgli i BCAA to wszystko zależy od celu suplementacji.
    - BCAA, bespośrednio przed i po treningu aero (lub popijaj w trakcie długiego treningu siłowego)
    - białko i węgle - bezpośrednio po treningu siłowym

    Edytowany przez pierek, 28 luty 2012 - 19:18 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko