Skocz do zawartości

Zdjęcie

Vision Nutrition - jabłczan kreatyny Large Caps - wpływ na serce

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Piotrek17971

Piotrek17971

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 12
Witam. Mam pewien problem. Zakupilem jabłczan large caps z firmy vision nutrition. Gdy zaczelem brac poczulem dziwne uczucie przy sercu, taki ciezar i lekki bol, ktory pojawial sie co jakis czas i po kilku sekundach przestawal. Po tygodniu brania odstawilem ja i dolegliwosci zaprzestaly. W niedziele znow zaczelem brac i bole powrocily. Biore witaminy z treca multipack i aspargin. Mam 17 lat i waze 81 kg. W listopadzie wazylem 72kg.Na silownie chodze od prawie roku. Problemow ze zdrowiem nigdy nie mialem. Czy powinienem sie obawiac czy moze jest to normalne?. Biore krete tak jak napisane jest na opakowaniu 3cap po treningu i 2 przed snem. Jedna cap ma 1000mg tri creatine malate.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kubasso91

kubasso91

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 31369 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Nie ten dział kolego.


    • 0

    #3
    Piotrek17971

    Piotrek17971

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    Wybaczcie pisałem na telefonie w szkole i nie zwróciłem uwagi na dział Suplementacja. Przerzuci ktoś do odpowiedniego działu? Zależy mi bardzo na odpowiedzi.


    • 0

    #4
    szajkk

    szajkk

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1806 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 9L

    Ja też się źle czułem po jabłacznie ale dolegliwości z sercem mam tylko po stymulantach, pierwsze słyszę coś takiego żeby coś z sercem po kreatynie.


    • 0

    #5
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Ogólnie to j.w. dziwny przypadek, nie ma co ryzykować, spróbuj może TCM-u z innej firmy i wtedy może coś się wyjaśni.


    • 0

    #6
    Piotrek17971

    Piotrek17971

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    Dzięki za odpowiedź. Na razie odstawie kreatynę. Odczekam jakiś czas i znów spróbuje.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko