Skocz do zawartości

Zdjęcie

utlenianie tłuszczy- posiłek przed treningowy- redukcja

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
domar96

domar96

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1463 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gliwice
    • Staż [mies.]: +/- 30

    Siema!

     

    Co sądzicie, żeby posiłek przed treningowy składał się wyłącznie z posiłku wysoko białkowego na etapie redukcji?

     

    Pomysł ten stąd, że skoro na początku trwania treningu, organizm czerpie energie z glukozy dostarczonej w posiłku, następnie z glikegonu i dopiero potem z tłuszczy, to czy nie dostarczając właśnie węglowodanów przed treningiem nie zmusimy organizmu do pobierania Energi z tłuszczów? 

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    manior15

    manior15

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 460 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieluń
    • Staż [mies.]: 10
    Trochę błądzisz, szlaki energetyczne to atp-pc potem glikoliza beztlenowa i nakoncu tlenowa, ale nigdy nie jest tak ze organizm czerpie tylko z jednego zrodla. Najlatwiejszym źródłem energii jest glikogen, jezeli jego zabraknie, dojdzie w pierwszej kolejności do pozyskania tegoż glikogenu z bialek w procesie neoglukogenezy. To tak w skrócie.

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


    • 0

    #3
    Edo Ergo Sum

    Edo Ergo Sum

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1213 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Malbork

    Siema!

     

    Co sądzicie, żeby posiłek przed treningowy składał się wyłącznie z posiłku wysoko białkowego na etapie redukcji?

     

    Pomysł ten stąd, że skoro na początku trwania treningu, organizm czerpie energie z glukozy dostarczonej w posiłku, następnie z glikegonu i dopiero potem z tłuszczy, to czy nie dostarczając właśnie węglowodanów przed treningiem nie zmusimy organizmu do pobierania Energi z tłuszczów? 

     

    Trochę błądzisz, szlaki energetyczne to atp-pc potem glikoliza beztlenowa i nakoncu tlenowa, ale nigdy nie jest tak ze organizm czerpie tylko z jednego zrodla. Najlatwiejszym źródłem energii jest glikogen, jezeli jego zabraknie, dojdzie w pierwszej kolejności do pozyskania tegoż glikogenu z bialek w procesie neoglukogenezy. To tak w skrócie.

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

     

    Moim zdaniem we 2 błądzicie 

    Kolego wyżej , masz z 50% racji, nigdy nie ma tak że wyczerpujemy glikogen, maks chyba 36% strat po ciezkim siłowym treningu a nie glikogen z białek a glukoza wpierw w szlaku.

     

    tutaj wszystko ładnie opisałem:

     

    http://www.kfd.pl/di...um#entry2058793


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko