Skocz do zawartości

Zdjęcie

Unoszenie sztangi w przód / sztangielek / na wyciągu

* * * * * 2 głosów trening barkow unoszenie sztangi przod sztangielek wyciagu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Eva KFD

Eva KFD

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 424 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miasto:Lublin
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: naramienny akton przedni
Mięśnie pomocnicze: piersiowy większy część górna, naramienny akton boczny, kruczoramienny, czworoboczny część środkowa i dolna, zębaty przedni, dwugłowy ramienia głowa krótka.
Stabilizatory: czworoboczny część górna, dźwigacz łopatki, prostowniki nadgarstka, prostowniki grzbietu

Dodany obrazek

Wykonanie: Stojąc lekko zegnij kolana i łokcie po czym złap sztangę na szerokość barków nachwytem zamkniętym. Weź wdech, a następnie robiąc wydech, podnieś sztangę na wysokość barków (lub trochę wyżej). Następnie robiąc wdech - opuść sztangę.

Uwagi: Unikaj kołysania ciałem. Można oprzeć się o ścianę, przez co ćwiczenie staje się trudniejsze. Chwyt zamknięty można zamienić na chwyt młotkowy, dzięki czemu mocniej będą pracować mięśnie kruczoramienne. Zamiast sztangi można używać również sztangielek i ćwiczyć jednorącz lub oburącz. Można także ćwiczyć na wyciągu dolnym (jednorącz lub oburącz), stojąc lub siedząc oraz opierając się o ławkę.



Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 3

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko