Skocz do zawartości

Zdjęcie

Unoszenie nóg w leżeniu na ławce skośnej / płaskiej

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: proste brzucha
Mięśnie pomocnicze: biodrowo-lędźwiowy, naprężacz powięzi szerokiej, grzebieniowy, krawiecki, przywodziciel długi, przywodziciel krótki, skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha, czworogłowy prosty uda
Stabilizatory: czworogłowy uda, piersiowy większy, najszerszy grzbietu, obły większy, naramienny akton tylni, długa głowa tricepsu

Dodany obrazek

Wykonanie: Połóż się na ławce skośnej na plecach, rękoma złap za uchwyty znajdujące się nad Twoją głową, bądź za coś co pozwoli Ci utrzymać stabilną pozycję podczas wykonywania ćwiczenia. Weź wdech i zacznij ruch unoszenie nóg jednocześnie zginając je w kolanach jak najwyżej, w momencie spięcia mięśni brzucha zrób wydech i powoli powróć do pozycji wyjściowej.

Uwagi: Ćwiczenie to możesz wykonać również leżąc na ławce płaskiej. Możesz użyć obciążenia, np. sztangielki umieszczonej między stopami lub między kolanami. Podczas wykonywania ćwiczenia plecy powinny przylegać do ławki, podobnie jak w przypadku unoszenie nóg w zwisie na drążku aby mocniej zaangażować mięśnie skośne brzucha możesz skręcać tułów oraz biodra w końcowej fazie ruchu.


Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 1

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_402481

uzytkownik_402481

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 376 postów
robiłam i polecam...na samym początku dośc ciężkie ćwiczenie ale bardzo skuteczne...
  • 1