Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ułożenie treningu przy małej ilości sprzętu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Reshi

Reshi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Krótko i na temat. Postanowiłem 3 razy w tygodniu po około 1h coś poćwiczyć , wcześniej uprawiałem sport jednak od dłuższego czasu  się obijam. Mam 18 lat 190cm wzrostu i 72kg wagi. Dysponuje hantlami i sztangą + to co się ma na wyposażeniu w domu. Może jakąś ławkę też by się udało załatwić. Nie oczekuję nic wielkiego po prostu chce coś robić :) Pomoże ktoś jakąś drobną rozpiską ogólnorozwojową  bądź jakimiś sensownymi ćwiczeniami bym sobie nie zaszkodził ? Pozdrawiam. 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Używki przy chorobie tarczycy , Mr Olympia 2008 | aktualności, relacja z przygotowań zawodników , Domowe ćwiczenia bez sprzętu , Nowy cykl fbw | pomoc przy ułożeniu planu , Ból kolan przy przysiadach

#2
lMAGO

lMAGO

    Oligarcha

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 27755 postów
  • Płeć:Mężczyzna

http://www.kfd.pl/tr...tora-62963.html
http://www.kfd.pl/cw...o-ciala-76.html
http://www.kfd.pl/tr...ztem-18691.html


  • 0

#3
Reshi

Reshi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Ok dzięki zapoznałem się ze wszystkim. Tylko nie wiem za bardzo jak zastąpić drążek... A niestety muszę ćwiczyć w pokoju.

Mógłby może ktoś tak na szybko  ułożyć po jakieś 4-5 ćwiczenia(takie żebym wiedział co i jak %) bez fachowych pojęć  ) na różne partie ciała  , rozłożone na 3 dni w tygodniu. Tam jest tego dużo jednak ja jestem całkiem zielony. Tak jak pisałem do dyspozycji z takiego sprzętu to mam sztanga ciężarki i ławeczka. 

 

Jak nie to wezmę coś z jakiegoś podanego przez użytkownika wyżej tematu ewentualnie to z drążkiem będę musiał pominąć. Dzięki za odp. Pozdrawiam  :-)


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko