Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ułożenie diety

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
buzzjunkies

buzzjunkies

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam, pierwszy wątek, w dział raczej trafiłem. 
 
Sprawa wygląda tak, że mam 76kg i 175cm wzrostu, wiosen 18, nie jest jakoś wybitnie źle ale parę kilogramów zredukować jednak muszę. Chętnie ułożyłbym ją sobie sam ale nie mam o tym bladego pojęcia, nie oszukujmy się - dużo łatwiej jest odmierzyć sobie porcję białka niż rozplanować żywienie. Nie mam też ochoty stać się gwiazdą forum (tak jak typek, który ułożył dietę z samych supli, same szejki :D) więc proszę was o pomoc w diecie redukcyjnej pode mnie. Razem z dietą suplementacja białkiem i mono + trening FBW i aeroby. Jestem "wszystkożerny" w granicach rozsądku. Pomożecie?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Mistralx

Mistralx

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 149 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Legnica
    • Staż [mies.]: 3

    Po pierwsze oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, korzystając np. z serwisu ar.pl

    Przy redukcji na początku mekroelementy na poziomie:

    - węglowodany 3-4 g / kg masy ciała

    - proteiny 2 g / kg masy ciała (pochodzenia zwierzęcego, białka pochodzenia roślinnego nie wliczaj)

    - tłuszcze 1 g / kg masy ciała

     

    Rozplanuj sobie dzień żywieniowy na 5-8 posiłków w zależności od tego, ile czasu jesteś na nogach.

    Każdy posiłek powinien być pełnowartościowy, tj. zawierać białko, węgle i tłuszcze. Jedynie ostatni posiłek (przed snem, max. 1-1,5 godziny) powinien składać się z białka i tłuszczy.

     

    Źródła zdrowych węglowodanów - ryż brązowy, kasza gryczana, makaron razowy, płatki owsiane, chleb żytni.

    Źródła białka - mięso (pierś z kurczaka, pierś z indyka, wołowina), białka jaj, ew. twaróg chudy (ograniczyłbym go do minimum)

    Źródła tłuszczy - wszelkie zdrowe oleje (z pestek winogron, ryżowy itp.), orzechy, wiórki kokosowe.

     

    Pij dziennie dużo wody niegazowanej, oprócz tego w grę wchodzi zielona herbata, kawa, cola zero.

    Unikaj słodyczy, alkoholu, fast-foodów. Na redukcji owoc max. 1 raz dziennie do południa. Powinieneś unikać produktów z wysokim IG oraz takich, które zawierają cukry proste.

    Dodatkowo do każdego posiłku jedz dużo warzyw, żeby odkwaszać organizm.

     

    Wszystko wyłożone na tacy - teraz tylko ułóż sobie odpowiednią ilość zbilansowanych posiłków (polecam do tego serwis www.tabele-kalorii.pl).

     

    Pozdro


    • 0

    #3
    tamek141

    tamek141

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 759 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj.Lubelskie
    • Staż [mies.]: 24

    --> http://www.kfd.pl/ja...etę-39738.html/


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników