Skocz do zawartości

Zdjęcie

Układanie treningu

- - - - - ukladanie treningu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ppeettrryykk

ppeettrryykk

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stargard Szczeciński
    • Staż [mies.]: 39
    Mam pytanie odnosnie rzeczy ktorych nalezy sie trzymac podczas układania treningu, gdyz czesto spotykam sie z odpowiedziami na plany ulozone przez ludzi typu: tego nie laczyc z tym, tego nie cwiczyc dzien po tym, itp.
    Wklejam taka ostatnio zauwazona przeze mnie odpowiedz Grzegorza:

    Ten rozkład jest nie za dobry, masz tam biceps i przedramie dzień przed plecami, a i połaczenie barki + plecy może okazać się za trudne dla poczatkującego.


    Czy moglby ktos napisac wiecej uwag takiego typu, czego z czym nie nalezy laczyc, oraz czego nie cwiczyc dzien po innej partii, moze nawet z wyjasnieniem dlaczego ? %). Chyba ze juz gdzies na forum jest takie cos zawarte, jesli tak to sorry ale szukalem dosyc dokladnie i nie znalazlem ani w podwieszonych ani w zadnych innych tematach, a mysle ze bardzo ulatwiloby to sprawe poczatkujacym.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    nie łączy się dużych partii ze sobą, gdyz trening może być za ciężki. M.in. pleców z nogami, jak mówił Grzesiu dla początkującego ciężko może być plecy + barki... Ogólnie to jest kilka możliwości. Postaraj się robić na jednym treningu jedną dużą partie + ewentualnie małą. Chyba, że robisz ogólnorozwojówkę, to tu jest inaczej (wiadomo) Największe partie to nogi, plecy, zalicza się także klatkę i barki...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko