Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57239 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: ramienno-promieniowy
    Mięśnie pomocnicze: dwugłowy ramienia, ramienny
    Stabilizatory: naramienny akton przedni, czworoboczny cześć górna, czworoboczny część środkowa, dźwigacz łopatki, prostowniki nadgarstka

    Dodany obrazek

    Wykonanie: W pozycji stojącej złap sztangę nachwytem na szerokość barków. Wypnij klatkę piersiową do przodu. Weź wdech i trzymając łokcie cały czas jak najbliżej ciała zacznij zginać przedramiona. W momencie maksymalnego napięcia mięśni zrób wydech i powoli, kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni robiąc jednocześnie wdech.

    Uwagi: Ciężar dobierz w taki sposób, aby nie kołysać tułowiem. Nadgarstki powinny być zablokowane podczas całego ćwiczenia. Ćwiczenie możesz wykonać zarówno gryfem łamanym, jak i prostym oraz sztangielkami oburącz / jednorącz / naprzemiennie w pozycji stojącej bądź siedzącej. Jest to bardzo dobre ćwiczenie wzmacniające prostowniki nadgarstka (często zaniedbane przez częstsze używanie zginaczy nadgarstka podczas ćwiczeń). Stosowane jest przez bokserów, jak również przez zawodników trenujących wyciskanie. Ćwiczenie to można także zastosować przy treningu przedramion.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6116 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    w fbw się sprawdzi żeby nie ćwiczyć przedramion na takim treningu  ?  czy zbyt słabo działa na bicka bo jak widze są to mieśnie pomocnicze 


    • 0

    #3
    Damian10000

    Damian10000

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3589 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22

    Lepszy zwis na drążku/trzymanie krążków na czas albo w mc trzymanie sztangi aż wypadnie.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko